من زیاد در جریان مشکل شما نیستم اما می دونم این جمله شما
از نظر یک خانم یعنی این که نمی خوای با من زندگی کنی و بود ونبود من برات فرقی نمی کنهچون تک دختری توباید به همینجا شوهر میکردی که پیش
مامانت بودی .....
وگرنه هرگز چنین حرفی رو نمی زنی
این تنها برداشت از این جمله هست و حالا از اینجا به بعد هر خانمی ممکنه یه واکنشی داشته باشه
به جمله هاتون دقت کنید








علاقه مندی ها (Bookmarks)