بنظر من وقتی درمورد خانوادتون حرف زدین که دلتون تنگ میشه براشون باید برا بدست اوردن دل همسرتون با لحن اروم و محبت امیز میگفتین؛(درسته خانوادم فلان حرفو زدن ناراحتت کردن من باهاشون حرف میزنم ولی تو بخاطر من ببخششون هروقت ناراحتت کردن خودم باهاشون حرف میزنم باهات اینجور برخورد نکنن..)این مثلا یه جور از حرفاست که هرخانومی
رو سنگ هم باشه نرم میشه وقتی درمورد خانوادت حرف میزنی سعی نکن همش خانومتو مقصر نشون بدی. درغیاب خانوادت قربون صدقه خانومت برو که خانومم خیلی مهربونه خیلی همسرشو دوس داره بخاطر من میاد پیش خانوادم.. حالا اگه خانوادتم ناراحت نمیشن یکم پیشه اونا هم بیشتر حواست به خانومت باشه. در مقابل میتونی درغیاب خانومت قربون صدقه خانوادت بری، قرار نیست حتما برخورد کنی با خانومت یا خانوادت بخاطر هر حرف کوچیک وجزیی.
الان شوهرمن وقتی میبینه از خانوادش ناراحت میشم و ازش گله میکنم شاید حرف بد هم بهشون بزنم فقط سکوت میکنه بعد که اروم میشم میاد سمتم وبیشتر محبت میکنه تا از دلم دربیاره بعد الکی میگه ایندفعه بهت حرفی زدن فلان حرفو میزنم،دعواشون میکنم همین حرف ارومم میکنه باعث میشه یادم بره ولی هیچوقت هم باخانوادش درمورد اون موضوع هیچ حرفی نمیزنه ولی هربار که ناراحت وعصبانی میشم همین حرفو میزنه و من همین که درکم میکنه حق دارم ناراحت بشم بخاطرصبوریش میببخشمشون.
واسه امتحان هم که شده شما هم اینکارو انجام بدین شاید واقعا تاثیر داشت.
سعی کنین جمعها که همیشه برنامه رفتن به خونه مادرخانومتینا رو دارین یه بار برنامه کوه ولواسان و دربند وپارک ومراکز خرید بذارین شما اصلا همچین وقتایی واسه خانومتون درنظر میگیرین!؟ شما خودتون باید برنامه زندگیتونو عوض کنین خونه مادر خانومتونو با برنامهای تفریحی دیگه عوض کنین.
دیگه چیزی به ذهنم نمیرسه...........








علاقه مندی ها (Bookmarks)