به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 71

Threaded View

  1. #28
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 12 فروردین 94 [ 22:07]
    تاریخ عضویت
    1393-6-07
    نوشته ها
    97
    امتیاز
    1,792
    سطح
    24
    Points: 1,792, Level: 24
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 8
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    203

    تشکرشده 153 در 66 پست

    Rep Power
    0
    Array
    بنظر من وقتی درمورد خانوادتون حرف زدین که دلتون تنگ میشه براشون باید برا بدست اوردن دل همسرتون با لحن اروم و محبت امیز میگفتین؛(درسته خانوادم فلان حرفو زدن ناراحتت کردن من باهاشون حرف میزنم ولی تو بخاطر من ببخششون هروقت ناراحتت کردن خودم باهاشون حرف میزنم باهات اینجور برخورد نکنن..)این مثلا یه جور از حرفاست که هرخانومی
    رو سنگ هم باشه نرم میشه وقتی درمورد خانوادت حرف میزنی سعی نکن همش خانومتو مقصر نشون بدی. درغیاب خانوادت قربون صدقه خانومت برو که خانومم خیلی مهربونه خیلی همسرشو دوس داره بخاطر من میاد پیش خانوادم.. حالا اگه خانوادتم ناراحت نمیشن یکم پیشه اونا هم بیشتر حواست به خانومت باشه. در مقابل میتونی درغیاب خانومت قربون صدقه خانوادت بری، قرار نیست حتما برخورد کنی با خانومت یا خانوادت بخاطر هر حرف کوچیک وجزیی.

    الان شوهرمن وقتی میبینه از خانوادش ناراحت میشم و ازش گله میکنم شاید حرف بد هم بهشون بزنم فقط سکوت میکنه بعد که اروم میشم میاد سمتم وبیشتر محبت میکنه تا از دلم دربیاره بعد الکی میگه ایندفعه بهت حرفی زدن فلان حرفو میزنم،دعواشون میکنم همین حرف ارومم میکنه باعث میشه یادم بره ولی هیچوقت هم باخانوادش درمورد اون موضوع هیچ حرفی نمیزنه ولی هربار که ناراحت وعصبانی میشم همین حرفو میزنه و من همین که درکم میکنه حق دارم ناراحت بشم بخاطرصبوریش میببخشمشون.
    واسه امتحان هم که شده شما هم اینکارو انجام بدین شاید واقعا تاثیر داشت.
    سعی کنین جمعها که همیشه برنامه رفتن به خونه مادرخانومتینا رو دارین یه بار برنامه کوه ولواسان و دربند وپارک ومراکز خرید بذارین شما اصلا همچین وقتایی واسه خانومتون درنظر میگیرین!؟ شما خودتون باید برنامه زندگیتونو عوض کنین خونه مادر خانومتونو با برنامهای تفریحی دیگه عوض کنین.
    دیگه چیزی به ذهنم نمیرسه...........

  2. کاربر روبرو از پست مفید pbsm تشکرکرده است .

    واحد (جمعه 14 آذر 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:44 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.