با سلام و احترام
.saber. گرامی خوشحال هستم که در موقعیت خوبی مشاوره می گیری.
حالا که کلیات اولیه مخصوصا بحث مسائل ظاهری حل هست. برای ارزیابی و شناخت دقیق که آیا تناسب با هم دارید یا خیر نیاز هست که استارت کار را به طور رسمی بزنید.
اگر خودتون شروع کنید. و غیر رسمی وارد شوید ، ضعیف وارد شده اید و در حد دوست دختر و پسری تلقی می شود. برای جدی بودن باید رسمی از طریق خانواده شروع کنید.
همچنین با توجه به اینکه شما خودتون فرد معتقدی به مسائل اسلامی هستید. باید بر همین سبک عمل کنید تا او هم اگر بر همین سبک هست تطابق را عملا ببیند.
اگر دختری هست که بدون بررسی در اولین قدم خواستگاری رسمی جواب منفی بدهد. از دو حال خارج نیست:
1 - دل در گرو دیگری دارد
2 - نگاهش به ازدواج صحیح نیست.
که هر کدام از اینها باشد مناسب شما نمی باشد.
نکته بعدی، بحث ازدواج هیچ تعارضی با تحصیل شما و امتحان شما ندارد.
اگر او را پسنیده اید. سریع و رسمی کار را شروع کنید.
البته در مراحل شناخت عجله ای نیست و ممکن است چند هفته تا چند ماه طول بکشد و به بعد از امتحانات برسد.
اما اقدام را شروع کنید.










علاقه مندی ها (Bookmarks)