من واقعا متاسفم ولي اون آقا از رفتار شما چراغ سبز ديده كه همش داره رفتارشو ادامه ميده و هي پيشرفت ميكنه تهشم ميخواد باز باهات رابطه داشته باشه چرا چون خودت اين اجازه رو بهش ميدي واگرنه اون اول كه قيد شما رو زد چرا تا شيش ماه خبري ازش نبود ولي الان بعد از يكسال فيلش ياد هندوستان كرده موضوع اينه كه متاسفانه شما اعتماد به نفس و غرور لازم رو نداري من پيشنهاد ميكنم اگه انقد سست اراده هستي باهاش قرار بزار خيلي عادي باهاش وارد رابطه شو و دلتنگيتو رفع كن خودتو كوچيك كن و اينبار كه دوباره براي بار دوم كنار گذاشته شدي بازم داغونتر شو و غصه بخور من اگر جاي شما باشم تهديدش ميكنم كه به نامزدت ميگم اگه فقط يكبار ديگه ببينمت و اونو تو قلبم هميشه دوست خواهم داشت دعا ميكنم كه خدا بهم برش گردونه با دعا و رازو نياز خودمو اروم ميكنم ولييييييي تحت هر شرايطي و با هر سختي غرورمو حفظ ميكنم حتي اگر هر رو بشكنم از خدا ميخوام اگه اين ادم قسمت من نيست منو زودتر با شاهزاده زندگيم روبرو كنه كه منم طعم خوشبختي و عشق و تعهد رو بچشم ولي هرگز هيچ چراغ سبزي نشون نميدم پر از اعتماد به نفس و خيلي عادي رفتار ميكنم خيلي خيلي معمولي








علاقه مندی ها (Bookmarks)