ممنون نفیسه جان .بهش گفتم اگه صحبتی هست با تلفن بگو.میگه اگه مهم نبود نمیگفتم حضوری
خودم حدس زدم.اما حدس های دیگه هم زدم مثه اینکه بخواد کادوهایی که بهش دادم پس بده.اگه بخواد اینکارو بکنه نمیدونم چیکار کنم در مقابلش
- - - Updated - - -
ممنون نفیسه جان .بهش گفتم اگه صحبتی هست با تلفن بگو.میگه اگه مهم نبود نمیگفتم حضوری
خودم حدس زدم.اما حدس های دیگه هم زدم مثه اینکه بخواد کادوهایی که بهش دادم پس بده.اگه بخواد اینکارو بکنه نمیدونم چیکار کنم در مقابلش








علاقه مندی ها (Bookmarks)