به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 46

Threaded View

  1. #9
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 30 آبان 04 [ 23:57]
    تاریخ عضویت
    1393-3-04
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    712
    امتیاز
    22,558
    سطح
    93
    Points: 22,558, Level: 93
    Level completed: 21%, Points required for next Level: 792
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    3,895

    تشکرشده 2,704 در 676 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    142
    Array
    بانو اسمتون پیانو زنه ؟؟؟؟؟؟؟؟ یعنی پیانو میزنید ؟؟؟؟؟

    خب سلام

    پارسا اسم پسر و من مرد هستم

    چند نکته رو باهم برسی کنیم . ...................

    میزان تحصیلاتتون و همین طور همسرتونو بیان کنید ......

    هیچ مرد یا پسری عیب نداره معیار های شما چی بوده و حداقل این آقا چندتاشو داشته ........... والان چند تا از اون معیار هارو از دست داده ...............

    از همین الان نشون میده که ایشون مسئ.لیت پذیر نیست ؟؟؟؟؟ هست؟؟؟؟؟؟؟؟

    احساس میکنم تو فامیل شما دخترارو زود عروس میکنن . همینطوره ؟؟؟؟؟؟؟؟ این احساس از فشار خانوادت در شروع این زندگی برداشت کردم .......... چرااااااا؟؟؟؟؟؟ نقش تصمیم خودت در این ازدواج چقدر بوده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ببین 3ماه گذشته ولی اوضاع خیلی تغییر کرده خیلی......

    ماها آدمهای مهربون چوب مهربونیمونو میخوریم واین خودش یه ضعف بزرگه قدرت نه گفتن تو مهمترین تصمیم زندگیمونو نداشتیم . بس که مهربونیم .

    میترسم راهنماییت کنم اشتباه باشه ناخواسته در مسیر بازگشت به مجردی هدایتت کنم . ولی از نظر من حالاکه اون بهت محل نمیده و برای شما دلش تنگ نمیشه شما هم بهش محل نده تا میزان دلتنگی ایشون مشخص بشه بالاخره جویای احوالتون که خواهد شد ببین چند روز طاقت میاره . تو مساییل رابطه بهانه قائدگی رو بیار جلوشو بگیر دور از جونتون بگو مریض هستی و احتیاج به دکتر زنان داری و نترس حتی برو هدف اینکه میزان اهمیت به شما در ایشون مشخص بشه .

    بانو در مورد بی احترامی ها باید با همسرت صحبت کنی و یه جورایی هندونه زیر بغلش بدی ولی اگه کلا زده به در بی احترامی تیکه انداختن مسخره کردن اونم تو این دوران . از من کاری بر نمیاد و باید مشاوره بگیری .

    اگه هم گفت چرا اس نمیدی بگو شارژ ندارم و بهونه بیار و ببرشش زیر بار مسئو.لیت . فکرشو نکن زندگی معمولی خودت ادامه بده .

    بانو همسرتون یا خامه یا سیست مدار خوبیه کاری کرده که با وجود تمام بی احترامی ها . شما بازم عاشق بی چونه چرای اون باشید . شوهرت یا نسبت به شما عشق پنهان داره و ازتو مخفی میکنه .

    ایکاش کمی تو این تالار بیشتر دور میزدی و تاپیک های مشابه رو میخوندی . تاپیک منم بد نیست پر از عشق یطرفه است
    پر از چشم بستن ها رو ندونم کاری های طرف مقابل ولی خب خداو شکر .

    مشاوره بگیر و شخصیت همسرتو برااشون باز کن تا کمکت کنن بدرووووووووووووود

  2. 6 کاربر از پست مفید parsa1400 تشکرکرده اند .

    ebi-larynx (دوشنبه 10 آذر 93), elham.e (دوشنبه 10 آذر 93), pianozan (یکشنبه 09 آذر 93), szd (یکشنبه 09 آذر 93), یه تنهای خسته (جمعه 14 آذر 93), بانوی آفتاب (دوشنبه 10 آذر 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 17:48 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.