به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 28

Threaded View

  1. #22
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 01 دی 93 [ 22:26]
    تاریخ عضویت
    1393-8-28
    نوشته ها
    13
    امتیاز
    208
    سطح
    4
    Points: 208, Level: 4
    Level completed: 16%, Points required for next Level: 42
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class100 Experience Points31 days registered
    تشکرها
    2

    تشکرشده 13 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array

    Posticon (2)

    نقل قول نوشته اصلی توسط مو فرفل ری نمایش پست ها
    دوست عزیز هرکسی از روی تجربه های شخصیص نظر میده و خود شخصی که تاپیک میزنه هم میدونه که بقیه مشاور نیستن.
    بحث خراب کردن شخص نیست. به شما میگم یک مرد 31ساله، هنوز درحال گرفتن مدرک کارشناسیه. پیش پدرش کار میکنه و نه مغازه ای دارن، نه خودش وضع مالی مناسبی داره نه پدرش دارایی خاصی داره. باهاش صحبت کردم میگه میخوام در آینده یه امتحان بدم و تو رویاهام میخوام یه دفتر مهندسی بزنم. نون شبمون رو هم از طریق تعمیر کولر و لوازم برقی مردم در میاریم. تو ظاهرشون هم هیچ نشونه ای از اینکه این آقا تو تموم این سالها چیکار میکرده هم نیست، یه ماشینی، یه خونه ای، چیزی که نشون بده ایشون به فکر آینده شون بودن، شما چه برداشتی از این شخص میکنین؟

    من خیلی ها رو دیدم که پیش پدراشون کار میکنن، ولی پدرومادرشون هرطور شده واسه بچشون شده یه خونه تهیه میکنن یا یه مغازه میگیرن که بچشون رو پای خودش بتونه وایسه. قسطاش روهم بچهه خودش میده. یعنی یه نشونه ای از این که این فرد اهل تلاش کردن و پیش رفتن تو زندگی هست.

    کسی این آقا رو خراب نکرده. بعضیا به همون بخورونمیر راضین. اینم جزء خصوصیاتشونه و به نظر من کاملاً ژنتیکیه. بلندپرواز بودن و اهل ریسک بودن و برونگرا بودن هم ژنتیکیه.
    رسلام دوست خوبم من واقعا شرایط تورو داشتم بنظرم قبول نکن چرا خودتو دست کم می گیری و میخوابا گسی که کار درست وحسابی نداره و پشتوانه هم نداره ازدواج کنی عاقل باش و درست تصمیم بگیر تو رو خدا اشتباه منو نکن از اول همه چیزو طی کن زندگی شوخی بردار نیست خوب فکر کن ببین میتونی با این شرایط زندگی کنی بحرف مردم اهمیت نده خودت تصمیم بگیر همه چیز و باهاش طی کن به پدرت بگو از اول باهاش طی کنه هر شرط و شروطی داری محکم و جدی اولش بذار اگر کسی واقعا تو رو بخواد قبول میکنه اگرم نه میره پی کارش.منم خیلی سر سری با شغل شوهرم کنار اومدم با حقوقش ولی چی شد الان تو دادگاه ها دنبال طلاقم.خوب فکرکن .

  2. کاربر روبرو از پست مفید پگاه جان تشکرکرده است .

    unknown144 (شنبه 08 آذر 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: چهارشنبه 07 اسفند 92, 02:43
  2. خبرخوب یا بد؟؟مهریه 110سکه شد
    توسط پاییزان در انجمن حقوق ما...
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: چهارشنبه 06 اردیبهشت 91, 17:02
  3. واقعیت یا توهمات ؟؟مشکلات دوره نامزدی بدون عقد
    توسط somina در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: چهارشنبه 05 بهمن 90, 16:58
  4. نقاب؟؟چر؟؟
    توسط حسین پور در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 آبان 87, 08:50
  5. +داشتن یا نداشتن؟؟مساله این است!!!!
    توسط هوشیار در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: شنبه 01 تیر 87, 11:43

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:52 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.