به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 28

Threaded View

  1. #20
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 آبان 94 [ 22:07]
    تاریخ عضویت
    1391-12-18
    نوشته ها
    65
    امتیاز
    2,447
    سطح
    29
    Points: 2,447, Level: 29
    Level completed: 98%, Points required for next Level: 3
    Overall activity: 1.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    48

    تشکرشده 100 در 45 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط sorosh نمایش پست ها
    سلام
    اینجا درباره مشکل این خانم داره بحث میشه ....درباره خاستگارشون و شرایط ایشون
    نه شرایط شما
    شما شرایطتون ممکنه با خواستگار این خانم فرق داشته باشه
    هر ادمی ممکنه موقعیتش با فرد دیگه متفاوت باشه
    یک قاعده گاهی درباره همه افراد صادق نیست
    اما چیزی که مسلما پسری که میره خواستگاری خانواده ای با وضعیت بهتر از خودش یا باید بتونه انتظارات دختری رو که در این خانواده بزرگ شده براورده کنه یا باید اماده شنیدن جواب منفی باشه و ناراحتی هم نداره
    این اقا میتونست بره خواستگاری یک دختر خوب هم سطح خودش...چرا این کار رو نکرده؟
    چرا این آقا پسر از شرایط مالی و داشته هاش برای این خانم توضیحی نداده اما پدر این اقا جلسه خواستگاری ملک و اموال پدر دختر رو چک کرده؟
    چرا مادر این خانم میگه پسرم وضعش خوبه اما ایشون نتونسته مستقل از پدرش باشه؟
    ...........
    و شما خانم محترم به نظر من در کنار اینکه وضعیت اقتصادی و اینده کاری این آقا رو چک میکنید صداقت ایشون، مسئولیت پذیری، استقلال فردی و اینکه خود این فرد چقدر به مادیات اهمیت میده رو هم چک کنید.
    به نظر توقعات شما بالا نیست . شما میخواید با پسری شبیه خودتون ادامه زندگی بدید. و این حق شماست.
    من هم نگفتم در مورد شرایط من صحبت میکنید . اگر میخواستم در مورد شرایطم صحبت بشه تاپیک میزدم .
    اتفاقا از نظر من هم این آقا مناسب خانم نیست .
    نمونه های زیادی از این ازدواجها دیدیم که به طلاق ختم شده . مخصوصا در مواردی که دخترها سطح مالی بالاتری داشتن .با توجه به اینکه بار اقتصادی خانواده به دوش مرده .

    حرف من هم این نبود که اون آقا پسر خیلی خوبه و ...
    من راجع به نظرات مشاورین محترم! نظر دادم . بدون اینکه طرف رو ببینن و بشناسن براش نسخه پیچیدن بی عرضه و بی جنمش کردن .
    شما برای اینکه بفهمونید این ازدواج به صلاح نیست نیاز نیست پسر رو خراب کنید .

  2. 3 کاربر از پست مفید soheil2 تشکرکرده اند .

    ali -guilan (شنبه 08 آذر 93), sorosh (یکشنبه 09 آذر 93), unknown144 (شنبه 08 آذر 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: چهارشنبه 07 اسفند 92, 02:43
  2. خبرخوب یا بد؟؟مهریه 110سکه شد
    توسط پاییزان در انجمن حقوق ما...
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: چهارشنبه 06 اردیبهشت 91, 17:02
  3. واقعیت یا توهمات ؟؟مشکلات دوره نامزدی بدون عقد
    توسط somina در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: چهارشنبه 05 بهمن 90, 16:58
  4. نقاب؟؟چر؟؟
    توسط حسین پور در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 آبان 87, 08:50
  5. +داشتن یا نداشتن؟؟مساله این است!!!!
    توسط هوشیار در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: شنبه 01 تیر 87, 11:43

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 16:14 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.