پدرو مادرتون تحصيل كرده ان و اين طرز رفتار و صحبتهاشون واقعا جاي تاسف داره شما نبايداحساس دو دلي تونو به خانواده ات منتقل ميكردي كه حالا فكر كنن با كمي تحت فشار قرار دادنت ميتونن جواب مثبت ازت بگيرن و به تصميم گيريت كمك كنن شما جواب قطعي منفي رو همون ابتدا بايد ميدادي چون اگر مردي به هر دليلي نتونه دل شما رو بلرزونه و با تمام وجودت بخوايي كه زنش باشي نبايد باهاش ازدواج كني چون هم به خودت ظلم ميكني هم به اون بنده خدا من معتقدم روزي كه يك زن مرد زندگيشو ببينه همون لحظه متوجه ميشه اين همون ادميه كه حاضرم بخاطر با اون بودن با همه سختيها بجنگم و اين زندگي اي هست كه هر دختري لياقتش رو داره ممكنه براي شما در سي سالگي اتفاق بيوفته و به نظرم بايد منتظر اون ادم خاص خودت باشي عزيزم وقتي با كلي عشق و محبت و صد در صد يقين كامل ازدواج ميكني هزارتا مشكل اتفاق ميوفته كه همه رو بخاطر عشقتون با هم پشت سر ميزارين ولي نميتونم تصور كنم كه دو نفر ادم كه نه تنها عاشق هم نبودن بلكه زياد از هم خوششونم نمياد و تو انتخابشون از اول دو دل هستن چطور ميتونن همديگرو خوشبخت كنن !!!








علاقه مندی ها (Bookmarks)