به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 54
  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 19 مرداد 95 [ 15:24]
    تاریخ عضویت
    1393-1-24
    نوشته ها
    163
    امتیاز
    3,922
    سطح
    39
    Points: 3,922, Level: 39
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 28
    Overall activity: 73.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    94

    تشکرشده 539 در 149 پست

    Rep Power
    43
    Array
    سلام دوست عزیز

    اولا به نظر من که البته کارشناسی نیست اصلا شما با پدر ایشون نرید صحبت کنید... شان خانوادتونو حفظ کنید... رابطه دوستی نیست که ... شاید با هم ازدواج کردین خب برای پدر مادرتون ارزش قائل باشید و تاکید کنید همه تصمیماتون با نظر خانوادست....
    مسئله دیگه اینکه من هر چی پستتونو خوندم غیر از گریه ها و بروز احساسات این آقا چیزی شما اشاره نکردین...من نمیخوام منفی حرف بزنم... اما به نظر خودتون چرا یه ادم 25 ساله باید انقدر گریه کنه و جای اینکه دنبال حل مسئله به صورت منطقی باشه مدام با خرید کردن و گریه و بروز احساسات و بیرون رفتن دارن خودشونو ابراز میکنن؟ من توصیم اینه که حتما حتما از دید منطقی تر به ایشون نگاه کنید....پدر ایشون چرا میگن دارین احساستی رفتار میکنین؟ فکر نمیکنید شاید ایشون که فرزندشونو کاملا میشناسن شاید درست فکر میکنن؟ نمیشه خرده گرفت که شاید ایشون اشتباه میکنن نمیان خواستگاری ... خب تو فرهنگشون شاید این آشنایی و رفت و آمد مشکلی نباشه بدون رسمی شدن...... این که عکس شما رو دیده از خانواده شما از ایشون پرسیده؟ اینکه اصلا کی هستین یا چخ تشابهاتی دارین؟ یا فقط صرفا از ظاهر تعریف کردن؟ شاید پدرشون فکر میکنن که پسرشون شاید الان عاشقه و فردا فارق... به هر حال شما سعی کنید احساساتی نباشد... همونطور که خوتون گفتین یه بار اذیت شدین قبلاً.... مراقب خودتون باشید.....

  2. 7 کاربر از پست مفید ida bahrami تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (چهارشنبه 05 آذر 93), ali -guilan (چهارشنبه 05 آذر 93), asal2013 (یکشنبه 09 آذر 93), sasha (چهارشنبه 05 آذر 93), sevil73 (یکشنبه 23 آذر 93), گوش ماهی (پنجشنبه 13 آذر 93), صبا_2009 (چهارشنبه 05 آذر 93)

  3. #12
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 10 شهریور 94 [ 23:22]
    تاریخ عضویت
    1393-9-03
    نوشته ها
    183
    امتیاز
    5,161
    سطح
    46
    Points: 5,161, Level: 46
    Level completed: 6%, Points required for next Level: 189
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class3 months registered5000 Experience Points
    تشکرها
    588

    تشکرشده 383 در 141 پست

    Rep Power
    49
    Array
    نميدونم زلال جان كه نگرانى پدرشون از كجاست؟ اين همه آدمى كه به قول شما بعد از خواستگارى به نتيجه نمى رسن! اين همه آدمى كه حتى با وجود بچه تو زندگيشون به بن بست عاطفى مى رسن و طلاق مى گيرن! آدمها كه نبايد زندگيشونو وابسته كنند به همسرشون. همسر فقط يه تكيه گاهه، كاش يكى اين حرفها رو يه جورى به گوش پدرش مى رسوند
    آيدا جان در مورد اين كه پسرشون بچه ست و از رو احساسات تصميم مى گيره تا اينجايى كه من شناختمش اينطور نيست. مسيوليت يك شركت خيلى خيلى مهم الان باهاشه و كلى كارمند و حقوق بگير زير دستشه، عضو افتخارى يه آكادمى بين المللى تو فرانسه هست كه فقط پنج هزار يورو در ماه از اون آكادمى درآمد داره، مسيول يك بخش دولتى تو همين ايرانه، همه اينها با اين سن كم! من نميدونم پدرش وقتى از توقع حرف مى زنه دقيقا منظورش چيه؟ خانواده من نه اهل مهريه هستند نه اهل اين رسم و رسومات الكى و خانمان برانداز، به خودش گفتم من اگه باهات ازدواج هم بكنم مهريه من نهايتا چهارده تا سكه ست، ما تو كل خانواده مون نداشتيم اصلا از اين رسم و رسومات كه توقع داشته باشيم از كسى، به خدا اگه اين آقا شرايطشو هم نداشت پدر من آدمى بود كه دستشو مى گرفت كمكش مى كرد، پدر و مادر من و پدر و مادر خودش هر دو مثل ما تو دانشگاه آشنا شدند، ما هم رشته و هم دانشگاهى هستيم، خدا به خير كنه، الانم كه از رو تنبلى و به خاطر كار زيادم بخشى از مسيوليت پايان ناممو انداختم رو دوشش، خوب بهانه اى دستش دادم واسه اين رفت و آمدها و احساسات خرج كردن ها، صادق بخوام باشم هم واقعا خودم بدجورى گرفتار اين همه روراستى و مظلوميت و محبتش شدم، يه جورى بهم ابراز علاقه مى كنه كه تو فيلمها هم نديدم، به خودم ميگم يعنى اينقدر قراره من خوشبخت باشم؟ بعد هى ميخوام خودمو گول نزنم كه هنوز هيچى معلوم نيست، درگير نكنم خودمو
    اين كه ديشب گريه كرد بعد از شنيدن حرفهاى من بخش بيشتريش به خاطر اين بود كه تو چرا اينقدر اذيت شدى قبلا، من طاقت ندارم بشنوم كسى با تو اينجورى رفتار كرده و ... نميدونم شايد زيادى احساساتيش كردم.
    الان تنها كسى كه يه كم منو اميدوار كرده مامانشه كه گفته من ميخوام زودتر نگين رو ببينم و باهاش حرف بزنم، كه احتمالا ميفته واسه همون شب تولد من كه قراره چهارتايى با مامان خودم بريم بيرون

    - - - Updated - - -

    و البته يادم رفت اين مساله رو عنوان كنم، دقيقا رفت و امد و دوستى تو خانوادشون يه مساله طبيعيه، كه برادر خودش هم با يك خانمى چهار سال دوست بوده و حتى با هم مسافرت مى رفتند تو ايام دوستى و نهايتا ازدواج كردند، اما شرايط خانواده من با خانواده اون دختر متفاوته و ما سنتى هستيم و به هيچ وجه مادر پدر من نمى پسندند اينجور رفت و آمدهارو
    و اينم كه اين خانواده تقريبا هرچى داره از همين ديسيپلين پدرشون داره، و كسى رو حرف پدرش حرف نمى زنه، پدرش فقط از ظاهر تعريف كرده و تا جايى كه من ميدونم هيچى از من و خانواده م نپرسيده، فقط خود پسرشون براشون تعريف كرده، كه پدرش هم چندتا جمله از قيافه من تعريف كرده و رفته تو اتاقش :/

  4. کاربر روبرو از پست مفید sasha تشکرکرده است .

    ali -guilan (چهارشنبه 05 آذر 93)

  5. #13
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 18 دی 00 [ 21:34]
    تاریخ عضویت
    1392-2-23
    نوشته ها
    709
    امتیاز
    18,833
    سطح
    86
    Points: 18,833, Level: 86
    Level completed: 97%, Points required for next Level: 17
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialVeteran10000 Experience PointsOverdrive
    تشکرها
    3,454

    تشکرشده 2,695 در 688 پست

    حالت من
    Narahat
    Rep Power
    129
    Array
    خانم ساشا همونجور که حدس میزدم بدجور شما رو درگیر کردن و کاملا با احساسات و بدون هیچ منطقی دارین پیش میرین!

    برای خودتون ارزش قائل باشین بهتره عقب بکشین برای یه مدت و هیچ تماسی نداشته باشین تا یه خورده این احساسات فروکش کنه و بتونین درست تصمیم بگیرین

    اتشی که زود شعله ور میشه خیلی زود هم فروکش میشه!!!!!

    ودر این میان به اقا پسر بگین که باید پدرشون راضی کنن و رسمی اقدام کنن چون خانواده شما به هیچ عنوان اعتقادی به این نوع اشناییها ندارن وبراشون قابل پذیرش نیست!
    پس برای خانواده خودتون هم ارزش قائل بشین واز همین ابتدای کار اونها رو در حاشه قرار ندین! و بدون نظر و رضایت اونها فعلا هیچ تصمیمی نگیرین و به این رفت و امدها ادامه ندین!

    خانم ساشا باید خیلی محکم وقاطع باهاشون صحبت کنید شما بدجور غرق موقعیت واحساسات این اقا شدین!
    وبه احتمال زیاد به خاطر از دست ندادن این موقعیت به ظاهر عالی خیلی منفعلانه وضعیف و احساسی دارین عمل میکنید!

    نترسین اگه این اقا شما رو واقعا بخواد با این عکس العمل شما و عقب کشیدنتون عزمش رو جزم میکنه تا بتونه خانواده اش رو راضی کنه تا از دستتون نده!
    پس دیگه با هیچ بهانه امروز و فردا و سال دیگه یا اینکه حالا با هم باشیم تا ببینیم چی میشه اصلا ادامه ندین!!!!!!!!!!!

    اگه این رابطه به هر دلیل به هم بخوره اولین کسی که بدجور ضربه خواهد خورد خود شما هستین پس باز هم میگم فعلا دور احساسات و لاو ترکوندن بده بستون گشت گذار رو کاملا خط قرمز بکشین تا رسمی و از راه درستش اقدام کنن!!!!!!
    مرا با حقیقت
    بیازار
    اما،
    هرگز با دروغ
    آرامم نکن.

    ویرایش توسط abi.bikaran : چهارشنبه 05 آذر 93 در ساعت 11:03

  6. 6 کاربر از پست مفید abi.bikaran تشکرکرده اند .

    ali -guilan (چهارشنبه 05 آذر 93), Eram (جمعه 07 آذر 93), ida bahrami (چهارشنبه 05 آذر 93), sasha (چهارشنبه 05 آذر 93), sevil73 (یکشنبه 23 آذر 93), صبا_2009 (چهارشنبه 05 آذر 93)

  7. #14
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 19 شهریور 04 [ 10:34]
    تاریخ عضویت
    1393-6-31
    نوشته ها
    589
    امتیاز
    21,366
    سطح
    92
    Points: 21,366, Level: 92
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 984
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience PointsOverdrive
    تشکرها
    1,314

    تشکرشده 1,494 در 483 پست

    Rep Power
    142
    Array
    خب چه بهتر که مادرشو ببینید.اما من از تجربیات دیگران،احساسات شدیدی مث این آقا رو زیاد دیدم که متاسفانه به سرانجام هم نرسیده،چون همون دختر هم تحت تاثیر ابراز احساسات پسر قرار گرفته بود.میدونی من نمیگم داره بهت دروغ میگه اما احتمالا اینقدر الان احساساتی شده که از فرداها خبر نداره و ممکنه خیلی قول ها و حرفا و ... بزنه که فکر کنی از همه لحاظ عالیه.راستی یه تحقیقی بکن ببین اینهمه موقعیت شغلی که گفته چقد صحت داره با این سن کم جالبه برام که اگر واقعا اینطور باشه خیلی خوبه.اما دوست خوبم چیزایی که تو اینجا مینویسی موندگاره و قابلیت دسترسی همونطور که میدونی واسه همه هست،اگر احیانا میخوای شناخته نشی خیلی جزئی نشو.

  8. 6 کاربر از پست مفید zolal تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (چهارشنبه 05 آذر 93), ali -guilan (چهارشنبه 05 آذر 93), ida bahrami (چهارشنبه 05 آذر 93), sasha (چهارشنبه 05 آذر 93), sevil73 (یکشنبه 23 آذر 93), صبا_2009 (چهارشنبه 05 آذر 93)

  9. #15
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 10 شهریور 94 [ 23:22]
    تاریخ عضویت
    1393-9-03
    نوشته ها
    183
    امتیاز
    5,161
    سطح
    46
    Points: 5,161, Level: 46
    Level completed: 6%, Points required for next Level: 189
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class3 months registered5000 Experience Points
    تشکرها
    588

    تشکرشده 383 در 141 پست

    Rep Power
    49
    Array
    مرسى آبى بيكران عزيز، بله دقيقا بايد رابطه رو كم ويا حتى قطع كنم يه مدت، اگر واقعا همينجورى كه ميگه انتخابش من باشم راضى كردن پدرش هم ميشه به عهده خودش، الان بخوام شل بگيرم چيزى رو از دست نداده و اقدامى نخواهد كرد، بهش شرايط خانواده مو مو به مو تعريف كردم و اين كه دوستى تو فرهنگ ما تعريف نشده ست، ديگه اگه احترامى واسه من و خانواده م قايل باشه بايد خودش فكرى به حال اين وضع بكنه!
    زلال جان براى خودمم شرايط ماليشون خيلى عجيب بود كه اومدم پست زدم، شركت خودش رفتم و كارمنداشو و اسم و رسم و برو و بياشو ديدم، البته بخش بيشترش پدرشون كمكشون كرده، اما الان تو كار بيزينس خيلى اسم و رسم دارن، تا همين الانم اگه لو نداده باشم خيلى ها تو محيط اين كار باشن مى فهمن دارم در مورد كدوم خانواده حرف مى زنم :/

  10. 5 کاربر از پست مفید sasha تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (چهارشنبه 05 آذر 93), ali -guilan (چهارشنبه 05 آذر 93), ida bahrami (چهارشنبه 05 آذر 93), sevil73 (یکشنبه 23 آذر 93), zolal (چهارشنبه 05 آذر 93)

  11. #16
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 01 آذر 04 [ 10:35]
    تاریخ عضویت
    1393-6-24
    نوشته ها
    169
    امتیاز
    14,145
    سطح
    77
    Points: 14,145, Level: 77
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 305
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,840

    تشکرشده 282 در 128 پست

    Rep Power
    41
    Array
    سلام
    این جسارت منو ببخش که مرتبط با تایپیک و در راستای راهنمایی به تو نیست..اما می خواستم بگم عزیز شما خیلی خوش شانس هستیااا!
    با این تفاسیری که شما فرمودی، نشون می ده موقعیت خوبی نصیب شما شده..(داستان زندگی شما شبیه رمان هاست..)

    امیدوارم به خیر و خوشبختی شما منتهی بشه!

  12. 3 کاربر از پست مفید بانوی آفتاب تشکرکرده اند .

    ali -guilan (چهارشنبه 05 آذر 93), sasha (چهارشنبه 05 آذر 93), تیام (یکشنبه 09 آذر 93)

  13. #17
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 19 شهریور 04 [ 10:34]
    تاریخ عضویت
    1393-6-31
    نوشته ها
    589
    امتیاز
    21,366
    سطح
    92
    Points: 21,366, Level: 92
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 984
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience PointsOverdrive
    تشکرها
    1,314

    تشکرشده 1,494 در 483 پست

    Rep Power
    142
    Array
    خوبه پس.انشاءالله که با تصمیم درستی که گرفتی، و تحقیق و بررسی بیشتر به هرآنچه برات خیره هدایت بشی.موفق باشی

  14. 3 کاربر از پست مفید zolal تشکرکرده اند .

    ali -guilan (چهارشنبه 05 آذر 93), ida bahrami (چهارشنبه 05 آذر 93), sasha (چهارشنبه 05 آذر 93)

  15. #18
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 07 فروردین 97 [ 15:34]
    تاریخ عضویت
    1391-12-17
    نوشته ها
    278
    امتیاز
    8,056
    سطح
    60
    Points: 8,056, Level: 60
    Level completed: 53%, Points required for next Level: 94
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    0

    تشکرشده 832 در 244 پست

    Rep Power
    74
    Array
    سلام عزیزم..

    تا حالا به این نتیجه رسیدی این اقا چشم پاکه یا نه؟؟اصلا واست مهم هست؟؟وقتی با یک نگاه اینجوری عاشق شده امکان داره فردا هم عاشق یکی از تو خوشگل تر بشه(زیبایی یه چیز نسبیه و احتمالا اگه این موضوعو باهاش در میون گذاشتی گفته از تو بهتر نیست و..ولی هم چین چیزی امکان نداره که از سلیقه اون اقا شما بهترین ادم روی زمین باشین..

    راستش من ک بار همین اتفاق برام افتاد بعد از مدتی فعمیدم طرف کلا فقط تو خط اینه که ببینه کدوم دختر خوشگله کدوم نیست..خیلی نظرم نسبت بهش عوض شد..ولی بر عکسشک اتفاق افتاده که بدون شناخت بهم علاقه مند شده بوده و واقعا چشم پاک بود..

    فقط می خوام بگم تو روخدا خودتو درگیر نکن هم خودت ضربه می خوری هم اون..و مشاوره هم حتما و حتما تا قضیه بیشتر از این عاطفی نشده برو

    ایشالا خوشبخت شی

  16. 8 کاربر از پست مفید SOGAND. تشکرکرده اند .

    ali -guilan (چهارشنبه 05 آذر 93), asal2013 (یکشنبه 09 آذر 93), ida bahrami (چهارشنبه 05 آذر 93), sasha (چهارشنبه 05 آذر 93), sevil73 (یکشنبه 23 آذر 93), zolal (چهارشنبه 05 آذر 93), بانوی آفتاب (چهارشنبه 05 آذر 93), صبا_2009 (چهارشنبه 05 آذر 93)

  17. #19
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 10 شهریور 94 [ 23:22]
    تاریخ عضویت
    1393-9-03
    نوشته ها
    183
    امتیاز
    5,161
    سطح
    46
    Points: 5,161, Level: 46
    Level completed: 6%, Points required for next Level: 189
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class3 months registered5000 Experience Points
    تشکرها
    588

    تشکرشده 383 در 141 پست

    Rep Power
    49
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط SOGAND. نمایش پست ها
    سلام عزیزم..

    تا حالا به این نتیجه رسیدی این اقا چشم پاکه یا نه؟؟اصلا واست مهم هست؟؟وقتی با یک نگاه اینجوری عاشق شده امکان داره فردا هم عاشق یکی از تو خوشگل تر بشه(زیبایی یه چیز نسبیه و احتمالا اگه این موضوعو باهاش در میون گذاشتی گفته از تو بهتر نیست و..ولی هم چین چیزی امکان نداره که از سلیقه اون اقا شما بهترین ادم روی زمین باشین..

    راستش من ک بار همین اتفاق برام افتاد بعد از مدتی فعمیدم طرف کلا فقط تو خط اینه که ببینه کدوم دختر خوشگله کدوم نیست..خیلی نظرم نسبت بهش عوض شد..ولی بر عکسشک اتفاق افتاده که بدون شناخت بهم علاقه مند شده بوده و واقعا چشم پاک بود..

    فقط می خوام بگم تو روخدا خودتو درگیر نکن هم خودت ضربه می خوری هم اون..و مشاوره هم حتما و حتما تا قضیه بیشتر از این عاطفی نشده برو

    ایشالا خوشبخت شی
    بانوى آفتاب جان از كجا ميتونم بفهمم اينو كه چشم پاكه يا نه؟ برام خيلى مهمه كه بعد از ازدواج چشمش دنبال زنها و دخترهاى زيباتر از من نباشه! بارها ازش پرسيدم كه چه خصوصيتى تو من بارز تره؟ گفته خوشگلى. ولى مثلا اينو هم بهم گفته كه اگه مثل اون دختر خانمى كه تو برنامه ماه عسل نشون داد و با يه تصادف زيبايى و سلامتى شو از دست داد بشم، اونم مثل شوهر اون خانوم تمام عمرش و جوونيشو صرف من مى كنه و به هيچ زن ديگه اى نگاه نمى كنه، اينم بگم كه قبل از من دوست دختر زياد داشته و خب قاعدتا دختر زيبا به خاطر موقعيت مالى و اجتماعى جذيش مى شده، اما ميگه هيچ كدومو واسه ازدواج نمى خواسته و فقط واسه فرار از تنهايى و وقت گذرونى دوست مى شده و براش نه مهم بودند نه هيچى، اما حسش از همون روز اول كه منو ديده ازدواج بوده و حتى مادرش بهش گفته من باورم نميشه تو از يكى خوشت بياد و عاشقش بشى و ... گفته حاضرم ببرمت با هر كى دلت خواست در مورد من سوال كنى و حرف بزنى تا مطمين بشى و خيالت راحت باشه.

  18. کاربر روبرو از پست مفید sasha تشکرکرده است .

    ali -guilan (جمعه 07 آذر 93)

  19. #20
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 18 دی 00 [ 21:34]
    تاریخ عضویت
    1392-2-23
    نوشته ها
    709
    امتیاز
    18,833
    سطح
    86
    Points: 18,833, Level: 86
    Level completed: 97%, Points required for next Level: 17
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialVeteran10000 Experience PointsOverdrive
    تشکرها
    3,454

    تشکرشده 2,695 در 688 پست

    حالت من
    Narahat
    Rep Power
    129
    Array
    ساشا جان تو خودت چی تا حالا اهل این روابط دوستی بودی؟
    ماشالله این خواستگارت که حسابی اهلش بوده اینجور که میگی!
    من خودم به شخصه نمیتونم به این پسرای تنوع طلب اعتماد کنم چون بعد ازدواج هم هیچ اعتمادی بهشون نیست که باز نرن سراغ این روابط!
    مرا با حقیقت
    بیازار
    اما،
    هرگز با دروغ
    آرامم نکن.


  20. 3 کاربر از پست مفید abi.bikaran تشکرکرده اند .

    Eram (جمعه 07 آذر 93), sasha (جمعه 07 آذر 93), szd (جمعه 07 آذر 93)


 
صفحه 2 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. درخواست طلاق دادم ولی مادر شوهرم پیش همه دروغ میگه وآبرومو پیش همه میبره چکار کنم؟
    توسط یاصاحب زمان ادرکنی در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: پنجشنبه 11 آذر 95, 11:16
  2. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: سه شنبه 16 تیر 94, 12:40
  3. پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 بهمن 93, 00:46
  4. از دست خودم خسته شدم و دائم فکر میکنم دارم پیر میشم
    توسط neda92 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: جمعه 02 اسفند 92, 17:32
  5. از نظر شما هم به صلاح بچه هست که پیش پدرش باشه؟
    توسط تامارا در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: پنجشنبه 11 مهر 92, 15:57

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:12 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.