دختر بی خیال عزیز . سلام . من پستهای شما رو دوست دارم . همینطور اسم شما رو . با دیدن اسمتون یاد یه دختر بی خیال می افتم . خیلی دوست دارم این دختر بی خیال رو . شاید دلم میخواد منم یه دختر بی خیال بودم . ولی حتی فرصت بی خیال بودن رو هم ندارم . کاش یه دختر بی خیال کنارمون بمونی . و بی خیالی هامون رو بهمون یاد اوری کنی.








علاقه مندی ها (Bookmarks)