آره ترمه جون من بلدم...
مخصوصااگه واسه عمورضا باشه....یه آشی درست میکنم واسش که سه تاکارتون روغن خالی کرده باشم توش!!
تادیگه به سرش نزنه مارواذیت کنه...
راستی ترمه...مینوش جون نرفته..همینجاست فقط گفته کمترپست میزاره...اگه مینوش بره که دیگه منم میرم!!
- - - Updated - - -
راستی من فهمیدم چراغ سبزها واسه چیه!!نشون دهنده پستهایی هست که درطول روزمیزاریم...یعنی اگه نراریم بی رنگ میشه...
میدونیدازکجا فهمیدم!!!؟؟ازچراغ سبزهای فرشته مهربان!!که داره دوبله میشه....
بریرببینیدچه کرده توی تاپیک قصاراعضا...یه خسته نباشیدجانانه بایدبهش گفت
عمر که بی عشق رفت
هیچ حسابش مگیر...
علاقه مندی ها (Bookmarks)