به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 8 , از مجموع 8

Threaded View

  1. #5
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 23 آذر 94 [ 14:26]
    تاریخ عضویت
    1393-8-12
    نوشته ها
    148
    امتیاز
    357
    سطح
    7
    Points: 357, Level: 7
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 43
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points31 days registered
    تشکرها
    2,438

    تشکرشده 600 در 162 پست

    Rep Power
    53
    Array
    شاید باورتون نشه ولی من یه زمانی هر شب به خودکشی فکر میکردم 12 سال افسردگی داشتم ، گاهی مزمن گاهی عادی ، افسردگی همیشه با من میمونه
    فردی که میخواد خودشو بکشه هر شب موقع خواب گریه میکنه
    احساس تنهایی عصف باری داره
    مشکلات زندگی براش غیر قابل حل به نظر میاد
    مرگ براش شیرین تر از تقلا میشه
    تصویر کشتن خودش رو میلیون ها بار تصویر میکنه تا ساده ترین و کم دردترین راه رو پیدا کنه
    مکان خودکشیش نامه خودکشیش و...رو هم برنامه ریزی میکنه و همیشه امادست
    غذا نمیتونه بخوره و یا بعضی مواقع زیاد از حد غذا میخوره
    به پوچی میرسه
    پیچیدگی های دنیا براش حل نشده باقی میمونه
    احساس میکنه کسی دوستش نداره و برای کسی مهم نیست
    شجاعت کشتن خودشو پیدا میکنه و ترجیح میده زجرش رو کاهش بده
    از همه متنفر میشه
    از وجود خودش متنفر میشه
    احساس میکنه وصله ناجور دنیاست
    احساس میکنه طبیعت در حقش منصف نبوده
    احساس میکنه اونم مثل خیلی های دیگه فراموش شده
    احساس میکنه نمیتونه شاد باشه
    انزوا طلب میشه
    حالش از ادمها بهم میخوره
    مهمونی کمتر میره
    نا امید ناامید میشه
    دقت کنید که غم براش ابدی میشه و غمگین بودن براش عادی میشه
    احساس میکنه چیزی دیگه وجود نداره که بتونه اونو ناراحت تر از اینی که هست بکنه
    احساس میکنه یه عمر راه رو اشتباه رفته و یا راه اشتباهی رو بهش یاد دادن
    عشق نداره تو زندگیش و یا دچار شکست عشقی شده
    اعتماد به نفسش خوب نیست و خودشو باور نداره
    حالا چجوری خود کشی کنه ؟ یه جوری که بقیه نجاتش بدن ؟ یه شیوه احمقانه جلب محبت ؟!! و یا اینکه کار خودشو حسابی بسازه
    اکثرا روش اول رو انتخاب میکنن
    هیچ چیز اون رو به شگفتی نمیندازه و تنها دلیلی که با خودش میگه ممکنه خودشو نکشه ناراحتی خانوادشه
    و خیلی چیزهایی دیگه ، اینها احساساتیه که در فرد خودکشی کننده بوجود میاد ، یه سری هم ادای کشتن خودشونو در میارن یه سری هم در اثر شوک ناشی از یه اتفاق تصمیم به خودکشی میگیرن که اونها از این مقوله خارج هستن .
    ویرایش توسط ali -guilan : یکشنبه 02 آذر 93 در ساعت 16:20

  2. 3 کاربر از پست مفید ali -guilan تشکرکرده اند .

    LambOfGod (یکشنبه 02 آذر 93), Sogol_i (چهارشنبه 06 دی 96), شیدا. (یکشنبه 02 آذر 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 20:02 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.