به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 43

Hybrid View

  1. #1
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array
    سئوال :

    1 - بفرمایید ارائه آیات و مفاهیم قرآنی در تالار را چگونه می بینید ؟

    2 - در خصوص اشکالات شکلی و ترجمه ای نرم افزار مواردی اگر دارید( منطقی و حق والانصاف ) فهرست وار بیان کنید ؟

    3 - منفعت ارائه آیات و روایات و مفاهیم آنها را با قصد بهره گیری در راستای محتوا و اهداف و استراتژی تالار را بیشتر می دانید یا ضرر آن را ، لطفاً ضرری اگر می بینید لیست کنید ؟

    4 - آنان که منفعت آنرا بیشتر می دانند و شکل ارائه آنرا اشکال می گیرند لطفاً مضرات جدی شکلی آنرا لیست کرده و پیشنهادات خود را شفاف و شدنی ارائه بفرمایید ؟

    5 - چه کسانی می توانند در جهت ارائه محتوا مبتنی بر وحی و عقل با اولویت پیشگیری و سپس حل مسئله ، در خدمت سلامت روان و جان ، رفتار و اخلاق ، حل مسائل و اصلاح زندگی و معنا بخشی به آن ، همیاری و همکاری داشته باشند ؟ داوطلبین طی سامان دهی به مثابه هیأت علمی - پژوهشی تالار می توانند همکاری داشته باشند .


    با تشکر





  2. 7 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    meinoush (چهارشنبه 28 آبان 93), paiize (شنبه 01 آذر 93), فرشته اردیبهشت (چهارشنبه 28 آبان 93), کیت کت (چهارشنبه 28 آبان 93), مدیرهمدردی (چهارشنبه 28 آبان 93), آویژه (چهارشنبه 28 آبان 93), آرام دل (چهارشنبه 05 آذر 93)

  3. #2
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 30 آبان 04 [ 23:57]
    تاریخ عضویت
    1393-3-04
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    712
    امتیاز
    22,558
    سطح
    93
    Points: 22,558, Level: 93
    Level completed: 21%, Points required for next Level: 792
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    3,895

    تشکرشده 2,704 در 676 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    142
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط فرشته مهربان نمایش پست ها
    سئوال :

    1 - بفرمایید ارائه آیات و مفاهیم قرآنی در تالار را چگونه می بینید ؟

    2 - در خصوص اشکالات شکلی و ترجمه ای نرم افزار مواردی اگر دارید( منطقی و حق والانصاف ) فهرست وار بیان کنید ؟

    3 - منفعت ارائه آیات و روایات و مفاهیم آنها را با قصد بهره گیری در راستای محتوا و اهداف و استراتژی تالار را بیشتر می دانید یا ضرر آن را ، لطفاً ضرری اگر می بینید لیست کنید ؟

    4 - آنان که منفعت آنرا بیشتر می دانند و شکل ارائه آنرا اشکال می گیرند لطفاً مضرات جدی شکلی آنرا لیست کرده و پیشنهادات خود را شفاف و شدنی ارائه بفرمایید ؟

    5 - چه کسانی می توانند در جهت ارائه محتوا مبتنی بر وحی و عقل با اولویت پیشگیری و سپس حل مسئله ، در خدمت سلامت روان و جان ، رفتار و اخلاق ، حل مسائل و اصلاح زندگی و معنا بخشی به آن ، همیاری و همکاری داشته باشند ؟ داوطلبین طی سامان دهی به مثابه هیأت علمی - پژوهشی تالار می توانند همکاری داشته باشند .


    با تشکر
    سلام

    از پست فوق از بانو فرشته مهربان ممنون .

    از دوستان خواهش میکنم در این پست هم قوانین را رعایت نمایند و خارج از عنوان بحث را به حاشیه نکشند .
    نمیخوام از انتقاد کنندها و تایید کنندگان طرف داری خاصی بکنم ولی در چها چوب پست بانو فرشته مهربان . هرکسی نظری داره بیان کنه
    بدون کوچکترین بی احترامی . سعی نکنید تاپیک و مسایل مذهبی را به چالش بکشید

    نظر شخصی من این است که تمام مشکلات جامعه ما از کمرنگ شدن اعتقادات و ایمان به خداوند است . در راه رسیدن و درک اعتقادات و ایمان مسیر مهم نیست . مهم رسیدن به درک واقعی تابش نور است حالا به هر زبان و هر مذهب که از سوی خدا گماشته شده باشد (اشاره اینجانب به سخن پادشاه حبشه در صدر اسلام ..... " فاصله بین ما و دیگر ادیان الهی به باریکی یک خط میباشد و منبع آن یکی است )
    اگر تو کشور های صاحب دموکراسی .... دموکراسی اولین چیزیه توش نقض میشه و ما از دیدگاه غرب و شرق بزرگترین ناقض این مطلب هستیم پس نباید به این مطلب صحه گذاشت و باید آزادی بیان را پذیرفت و به همان غرب و شرق درس دموکراسی داد .........
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    من نظرم در مورد این نمای جدید و استفاده آیه های نور در تالار خوب است ولی جای مناسبی ندارد . میتوان آن را در بالا ی پستها و یا پایین قرار داد و به صورت خطی

    و یه پیشنهاد دیگر اینکه لطفا در این موضوع بیشتر فعالیت شود و از جملاتی که بیشتر با تالار همخوانی دارد استفاده شود

    مورد دیگه اینکه برا من در حضور آیه ای از قر آن یا کتب دیگر گفتن بعضی مشکلات سخته و شنیدن اون هم سخته باور کنید
    نظر اخر اینکه میشود از سخنان اشخاص مهم و احادیث و اشعار در این موضوع استفاد کرد البته باز هم با در نظر گرفتن هم خوانی آن با تالارمون .........و مشکلات بچه ها ..........

    عذر میخوام از مدیر و بقیه دوستانم بابت مطالب فوق گستاخی این جانب را به بزرگی خودتون ببخشید

  4. 3 کاربر از پست مفید parsa1400 تشکرکرده اند .

    khaleghezey (جمعه 30 آبان 93), paiize (شنبه 01 آذر 93), کیت کت (چهارشنبه 28 آبان 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: سه شنبه 13 اسفند 92, 10:36
  2. موفقیت از آن كسانی است كه ذهنیت موفق دارند
    توسط ani در انجمن موفقیت و شادی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 24 آبان 88, 18:19

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:57 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.