به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 72

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 30 آبان 04 [ 23:57]
    تاریخ عضویت
    1393-3-04
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    712
    امتیاز
    22,558
    سطح
    93
    Points: 22,558, Level: 93
    Level completed: 21%, Points required for next Level: 792
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    3,895

    تشکرشده 2,704 در 676 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    142
    Array

    Post التیام و احیاء دوباره زندگی بعد از شکست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    با دروووووووووووود خیلی زیاد نوشتم عذر میخوام از همه تون .

    سلام خدمت دوستانم .که تو تاپیک قبلی منو همراهی کردن . و دوستان جدید
    از بانو فرشته مهربان و مدیریت محترم که در خصوص مشکل من در انجمن خصوصی کمک کردن ممنونم . انشالله که بتونم با کمک به عضوی و ایجاد لحظه ای آرامش در دل هاشون این خوبی های شما رو جبران کنم . و ادای دین کرده باشم .

    چند وقته نیت دارم تاپیکی با این موضوع ارسال کنم و با خوندن تاپیک های مشابه و تاپیک های مهارتی خودمو از رنج آزمایش سخت الهی رها کنم که امروز موفق شدم .

    خب بیشتر شما امروز با من و مشکلم آگاه هستید . برا تازه واردین آدرس تاپیک من
    طلاقش نمیدم چون دوستش دارم

    مشکلات من امروز به شرح زیر میباشد
    1. خود خوری شدید در انتخاب نادرست همسر . (عدم توجه به معیار های صحیح . عدم توجه به مخالفت ها . عدم دید کافی در موضوعات تناسب . ایمان . فرهنگ.)

    2. ناتوانی در فراموشی زندگی مشترکم ..( شبها هنگام خواب هنگام بیداری و در حالت خواب مدام با این موضوع درگیر شدم . زندگیم جلو چشمامه . خواهرمو تو خونه به اسم همسرم صدا میزنم گاهی البته . اغلب صبح ها خودمو تو خونه خودم فرض میکنم . تو خونه پدریم احساس خوبی ندارم . با وجود توجه زیاد خانوادم و حتی اطرافیان درجه یک و دو و االبته دوستان. منزوی شدم . خاطراتش ( برگ ریزون پاییز ترقبه . پارسال تو مشهد. آذر 92) به شدت آزارم میده . راه رهایی چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    3. ناتوانی در نماز خواندن و هر کاریکه با خدا ارتباط داشته باشه .مشکل فوق باعث بروز شدید مشکل سوم شده . به اینصورت که محال نمازی بدون اشک خونده بشه . خیلی تو نماز ها عذاب میکشم
    اگه سر نماز کسی بیاد و بخواد آرومم کنه بدتر میشم .
    نگفتم تو این 20 شبی که از محرم گذشته تو آشپز خونه که ساعت 5 برا آبکش برنج میرفتم خیلی عذاب کشیدم مگه میتونم جلو خودمو بگیرم . چند بار دستم با آبکش رفته تو دیگ آبجوش. این آشپز میگه نمیدونم چه دردی داری که سوختن دست و پات حالیت نمشه حساسیت چشماتم که خوب شدنی نیست .
    آخه گفته بودن چته ؟؟ گفتم هیچی چشمام حساس شده خوب میشه . (همه تونو یاد کردم . خیالتون راحت من ح نگیرم به شماها که رسوندم . )
    از خدا شاکی شدم از شفیعانش همینطور . آخه من کجا پا کج گذاشتم که این اتفاق برام افتاد . البته قبول دارم تو خونه خودم از یکمی بیشتر سست شده بودم . حتما مقصرم .

    4. احساسات در من و درک ناقص من
    مدیر ضعف منو تو احساسات من دونست و وابستگی منو نشون دهنده نقاط قوت همسرم . تقریبا مثل پست مدیر برای بانو تقدیر در پست #64 . درسته قبول ولی راه درمان این وابستگی چیه ؟ البته من وابسته همسرم هستم ولی نه همسر امروز همسریکه باهاش ازدواج کردم و تا قبل این اتفاق ها و پاره کردن حریم زندگی با من پیمان زندگی بسته بود و در کنار خاطرات ترش خاطرات شیرین زیادی برام فراهم کرده
    و بیشتر منو این قسمت از زندگی آزرده و وابسته نشون میده .
    وقتی تو تحویل جهیزیه و دادگاه مهریه همسرمو دیدم کاملا تغییر کرده بود . و اون همسر من نبود .تو چشماش مهر نبود نقاب از چهره برداشته بود . حتی بهش اطمینان نداشتم . خیلی سخته ه ه ه ه
    قابل باور نیست .

    5. شناخت چهره واقعی یه دختر یا یه پسر قبل ازدواج .
    دخترا امروز از همسرشون چی میخوان . پول . آزادی . کیف کفش چرم . پوتین . مازراتی .م شاستی بلند طرف میگه بذار ازدواج کنم بهترین گوشیو میخرم حالا چی آیفون 5 .

    چند وقت بود امضاء بانو فرشته مهربان منو به فکر انداخته بود تا با ایشون مطرح کردم . واقعا کدومش امروز برای دختران ما مهمتره . مهم بودن یا خوب بودن .؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟

    6. هنوز دارم دنبال دلیل و یا دلایل این پاشیدگی میگردم . والا به فاطمه زهرا توش موندم . چی بگم . بگم زیر پاش نشستن . خب پس چرا طلاق نمیخواد . حرف بدتر بزنم . نمیتونم هنوز زنمه نباشه هم نمیتونم بگم . من بیشتر دنبال خطاهای خودمم . اونو واگذار کردم به صاحب اسمش . وقتی داستان 4 تا شمع دانلود کردم از بانو دختر بیخیال بود فکر کنم مراقب شمع چهارم وجودتان باشید تا خاموش نشود!
    اون جایی که پسرک وارد میشه شکستم . نمیدونم شاید یه دختر یا یه پسر میتونست شمع های خاموش شده زندگیمو روشن کنه ولی خب اونم نشد

    7 . زیاد رو این مشکل حساس نشید . مهم نیست برا اینکه خستگی تون در بره عرض میکنم . ولی چند وقتیه که بد جوری از طرف خانوادم برا دیدن دختر فلانی یا فلان شرایط تحت فشارم . اعتقادشون بر اینکه تا ازدواج مجدد نکنی و آغوشت گرم نشه نمیتونی اونو فراموش کنی . . نگران نشید من تا چند سال ازدواج نخواهم کرد .

    8 نگم بهتره مشکل جسمیه فقط دعام کنید . نگران نشید با حل شدن مشکلات فوق این مشکل حله انشالله . استرس . نگرانی شدید . و عدم آرامش روحی . بیشترین عاملین آسیب به من شدن چه به لحاظ اشتها و چه به لحاظ عروقی .

    عذر میخوام زیاد شد . ازتون ممنونم . چند تا از دوستان تو این مدت بهم سر زدن ازشون ممنونم من خودم به علت مشکلات فوق نتونستم به تازه واردین کمک کنم فقط دوستان نزدیک و مجاور خودمو سری زدم . بازم ممنون
    بدرووووووووووووووود

  2. 20 کاربر از پست مفید parsa1400 تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (جمعه 23 آبان 93), ali -guilan (جمعه 23 آبان 93), asal2013 (شنبه 24 آبان 93), elham.e (پنجشنبه 29 آبان 93), m.reza91 (جمعه 23 آبان 93), meinoush (جمعه 23 آبان 93), paiize (جمعه 23 آبان 93), rayehe (جمعه 23 آبان 93), roozbeh220 (جمعه 23 آبان 93), sevil73 (دوشنبه 17 آذر 93), کیت کت (جمعه 23 آبان 93), گوش ماهی (جمعه 30 آبان 93), یه تنهای خسته (چهارشنبه 19 آذر 93), واحد (سه شنبه 04 آذر 93), آرام دل (جمعه 23 آبان 93), تیام (جمعه 23 آبان 93), دختر بیخیال (دوشنبه 03 آذر 93), سوده 82 (یکشنبه 25 آبان 93), شیدا. (جمعه 23 آبان 93), صبا_2009 (جمعه 23 آبان 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ترمیم و التیام شکست عاطفی
    توسط مدیرهمدردی در انجمن ارتباط دختر و پسر(عشق)
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: یکشنبه 07 شهریور 95, 13:06
  2. ایامیخواست بااحساساتم بازی کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    توسط matinalone در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 28 مرداد 92, 18:30
  3. چگونه یک نشست زناشویی ترتیب دهیم
    توسط baby در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 آذر 91, 16:00
  4. ترمیم و التیام شکست عاطفی
    توسط مدیرهمدردی در انجمن متارکه و طلاق
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه 01 مهر 88, 18:40
  5. +اگه یه روز یکی دلتون رو شکست..بهش چی میگین؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    توسط asheqh در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 36
    آخرين نوشته: سه شنبه 08 اردیبهشت 88, 15:15

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 20:51 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.