دوستان خوبم چند روزیه حالم بهتره.
درد دندونم بهتر شده ولی هنوز شبا خوابم نمیبره. به دکترم که بردم نشون دادم گفت بعد از دو هفته خوب میشه چون درای ساکت(Dry sachet) شده. امروز درست 14 روزه که دندون عقلمو جراحی کردم اما به اندازه همه عمرم اذیت شدم. 4 تا پنی سیلین و کلی آرامبخش و مسکن و آنتی بیوتیک دیگه.
الانم چون بدنم ضعیف شده آنفولانزا گرفتم و همین نیم ساعت پیش یه پنی سیلین زدم و باز هم دارو مصرف می کنم.
آخ که چقدر روزهای بدی بود. خیلی عصبی و کلافه بودم. چقدر بنده خدا شوهرمو اذیتش کردم. چقدر غر زدم. وای تو عمرم انقدر عصبی نبودم! آخه دردش یک لحظه ساکت نمیشد. مدام تو مغز سرم بود. مدام به خاطر رفتار بدم که دست خودم نبود ازش عذرخواهی میکردم ولی چه فایده دلشو خیلی شکوندم. خودشم فهمیده بود درد دارم میومد نازم می کرد![]()
خیلی ضعیف شدم. حالا می ترسم ضعفم باعث نشه بچه ام ضعیف بشه(هنوز معلوم نیست هیچی).
راستی خبرهای خوب هم دارم گوش شیطون کر یه حرفایی برای برگشتن شوهرم زده میشه. ای خدا یعنی میشه؟ مردم از تنهایی.
دوستای گلم ان شاءا... مشکلات همه حل بشه. برای همتون دعا می کنم. به یاد تک تکتون هستم. تو رو خدا برام دعا کنین. دارم ذره ذره آب می شم. روحیه ام ضعیفه. نمازهام اصلا به دلم نمی شینه انگار فقط از سر اجبار نماز می خونم.
می ترسم برای خودم. می ترسم به جایی برسم که دیگه تحمل هیچی رو نداشته باشم.
اومدم بگم چند وقتیه دیگه نمی خوام بیام ولی باز تا می رسم محل کارم اول از همه سایت رو باز می کنم. آخه دوستای گلی هستن که بهم پیام خصوصی می دن دوس دارم جوابشونو بدم.
بچه ها اگر خدا خواست و خبرهای خوب برام اومد حتما میام اینجا میگم و خوشحالتون می کنم اما روحیه ام داغونه شاید به خاطر ضعف جسمانیم باشه. اما امیدوارم هر کی هر بدی ازم دیده هر حرفی زدم که ازم رنجیده حلالم کنه. اینجا می گم چون واقعا آدم نمیدونه تو ذهن بعضی از آدما چی میگذره یهو دیدی خیلی ناراحت شدن.
هر چی خوبی و بدی دیدین حلال کنین میام سر میزنم ولی نامحسوس و براتون دعا میکنم
شما هم منو فراموش نکنین. اگه خبر خوبی شد شک نکنین میام اینجا می گم ولی فعلا روحیه خوبی ندارم.
همه تونو دوست دارم از ته دل![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)