به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 369

Threaded View

  1. #10
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 22 بهمن 95 [ 18:24]
    تاریخ عضویت
    1393-1-30
    محل سکونت
    زیر آسمان خدا
    نوشته ها
    193
    امتیاز
    4,750
    سطح
    43
    Points: 4,750, Level: 43
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 200
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    10

    تشکرشده 916 در 198 پست

    Rep Power
    36
    Array
    دوستان خوبم چند روزیه حالم بهتره.
    درد دندونم بهتر شده ولی هنوز شبا خوابم نمیبره. به دکترم که بردم نشون دادم گفت بعد از دو هفته خوب میشه چون درای ساکت(Dry sachet) شده. امروز درست 14 روزه که دندون عقلمو جراحی کردم اما به اندازه همه عمرم اذیت شدم. 4 تا پنی سیلین و کلی آرامبخش و مسکن و آنتی بیوتیک دیگه.
    الانم چون بدنم ضعیف شده آنفولانزا گرفتم و همین نیم ساعت پیش یه پنی سیلین زدم و باز هم دارو مصرف می کنم.
    آخ که چقدر روزهای بدی بود. خیلی عصبی و کلافه بودم. چقدر بنده خدا شوهرمو اذیتش کردم. چقدر غر زدم. وای تو عمرم انقدر عصبی نبودم! آخه دردش یک لحظه ساکت نمیشد. مدام تو مغز سرم بود. مدام به خاطر رفتار بدم که دست خودم نبود ازش عذرخواهی میکردم ولی چه فایده دلشو خیلی شکوندم. خودشم فهمیده بود درد دارم میومد نازم می کرد
    خیلی ضعیف شدم. حالا می ترسم ضعفم باعث نشه بچه ام ضعیف بشه(هنوز معلوم نیست هیچی).
    راستی خبرهای خوب هم دارم گوش شیطون کر یه حرفایی برای برگشتن شوهرم زده میشه. ای خدا یعنی میشه؟ مردم از تنهایی.
    دوستای گلم ان شاءا... مشکلات همه حل بشه. برای همتون دعا می کنم. به یاد تک تکتون هستم. تو رو خدا برام دعا کنین. دارم ذره ذره آب می شم. روحیه ام ضعیفه. نمازهام اصلا به دلم نمی شینه انگار فقط از سر اجبار نماز می خونم.
    می ترسم برای خودم. می ترسم به جایی برسم که دیگه تحمل هیچی رو نداشته باشم.
    اومدم بگم چند وقتیه دیگه نمی خوام بیام ولی باز تا می رسم محل کارم اول از همه سایت رو باز می کنم. آخه دوستای گلی هستن که بهم پیام خصوصی می دن دوس دارم جوابشونو بدم.
    بچه ها اگر خدا خواست و خبرهای خوب برام اومد حتما میام اینجا میگم و خوشحالتون می کنم اما روحیه ام داغونه شاید به خاطر ضعف جسمانیم باشه. اما امیدوارم هر کی هر بدی ازم دیده هر حرفی زدم که ازم رنجیده حلالم کنه. اینجا می گم چون واقعا آدم نمیدونه تو ذهن بعضی از آدما چی میگذره یهو دیدی خیلی ناراحت شدن.
    هر چی خوبی و بدی دیدین حلال کنین میام سر میزنم ولی نامحسوس و براتون دعا میکنم
    شما هم منو فراموش نکنین. اگه خبر خوبی شد شک نکنین میام اینجا می گم ولی فعلا روحیه خوبی ندارم.
    همه تونو دوست دارم از ته دل

    تا توانی دفع غم از خاطر غمناک کن
    در جهان گریاندن آسان است اشکی پاک کن

    ویرایش توسط Kamelia-94 : چهارشنبه 21 آبان 93 در ساعت 11:00

  2. 9 کاربر از پست مفید Kamelia-94 تشکرکرده اند .

    parsa1400 (چهارشنبه 21 آبان 93), sevil73 (یکشنبه 23 آذر 93), terme00 (چهارشنبه 21 آبان 93), مصباح الهدی (جمعه 23 آبان 93), آرام دل (جمعه 23 آبان 93), تیام (جمعه 23 آبان 93), رزا (پنجشنبه 22 آبان 93), سوده 82 (جمعه 23 آبان 93), صبا_2009 (چهارشنبه 21 آبان 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:25 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.