به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 55
  1. #21
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 06 تیر 97 [ 03:25]
    تاریخ عضویت
    1393-4-14
    نوشته ها
    172
    امتیاز
    4,248
    سطح
    41
    Points: 4,248, Level: 41
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 102
    Overall activity: 2.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    472

    تشکرشده 247 در 75 پست

    Rep Power
    31
    Array
    چیزی که من فهمیدم مرد احساس کندزنش بهش بی اعتمادشده غرورش خدشه دارشود چون ازراه درست غرورشان تامین نشده است ازراه نادرست بازدن خودشان رانشان می دهند
    شما غرورش راتامین کن یه کاری کن او احساس کندبرای شمااندازه ی یک شخص بامدرک دکتراارزش دارد.

  2. #22
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 08 تیر 99 [ 14:23]
    تاریخ عضویت
    1393-6-31
    نوشته ها
    23
    امتیاز
    6,493
    سطح
    52
    Points: 6,493, Level: 52
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 57
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    22

    تشکرشده 23 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام عزیزم
    مردا عادت بدی دارن و اونم اینه که هر چه قدر بدون خواستن دلیل منطقی ازشون، بهانه هاشونو گوش بدی و کوتاه بیای احساس قدرت توخالی می کنن و بهشون خوش می گذره پس به خاطر دستورات غیر منطقی چشم الکی نگو و به اصطلاح بد عادتش نکن

  3. کاربر روبرو از پست مفید آرنیکا تشکرکرده است .

    کیانا 93 (سه شنبه 20 آبان 93)

  4. #23
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 13 مرداد 95 [ 23:35]
    تاریخ عضویت
    1393-1-12
    نوشته ها
    74
    امتیاز
    2,977
    سطح
    33
    Points: 2,977, Level: 33
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 73
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    8

    تشکرشده 220 در 65 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط آرنیکا نمایش پست ها
    سلام عزیزم
    مردا عادت بدی دارن و اونم اینه که هر چه قدر بدون خواستن دلیل منطقی ازشون، بهانه هاشونو گوش بدی و کوتاه بیای احساس قدرت توخالی می کنن و بهشون خوش می گذره پس به خاطر دستورات غیر منطقی چشم الکی نگو و به اصطلاح بد عادتش نکن
    منم منظورم تقریبا همین بود... یعنی یه جوری بهش تفهیم کن که با هر وضعیتی حاضر نیستی در کنارش بمونی و کوتاه بیای. یعنی برای خودت حق وحقوق قایل بشی. یه راهش همون مراجعه به دادگاه و ایناست که خوب یکم واسه شروع و در مورد شما که همش مطیع بودی تندبه تظر میرسه. نمیدونم ولی شاید بتونید از خانوادتون کمک بگیرید. اگر از پدر یا برادرتون حساب میبره شاید بد نباشه اونا باهاش حرف بزنن. به هرحال اون حق آسیب رسوندن به شما رو نداره. البته خوب با توجه به رفتارهایی که ازش گفتید این صحبت کردن باید خیلی سنجیده باشه و طوری نشه که رابطتون رو تخریب کنه. یه جورایی حس اینکه کسانی هستند که به سلامتی و شادی شما اهمیت میدن در همسرتون بیدار بشه و حس کنه که با خدشه دار کردن آسایش شما باید پاسخگو باشه ...

  5. 4 کاربر از پست مفید شمیم بهار تشکرکرده اند .

    maryam240 (یکشنبه 24 خرداد 94), کیانا 93 (سه شنبه 20 آبان 93), آنیتا123 (سه شنبه 20 آبان 93), اثر راشومون (چهارشنبه 21 آبان 93)

  6. #24
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 12 فروردین 94 [ 07:23]
    تاریخ عضویت
    1391-7-09
    نوشته ها
    97
    امتیاز
    2,647
    سطح
    31
    Points: 2,647, Level: 31
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 103
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    74

    تشکرشده 74 در 46 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام به همه!!
    خانم محترم تمام مطالبتونو خوندم!!تمام گله های تو از سخت گیری وشکاکیت شوهرت بود!!!شما فرموده اید که مثلا گیر میده مانتوت کوتاه هست؟!!این مثلا یعنی چه؟؟آیا نمی فهمید که چرا از بابت کوتاهی مانتوی تان ناراحت هست؟؟واقعا برای خانم ها متاسفم!!!خواهر عزیز!!شوهرت انقدر شیفته وعاشق شماست انقدر براش مهم هستی وانقدر ترا دوست دارد بفکر ان هست که همیشه از بلا درامان باشی که نکنه کوتاهی مانتو باعث خیره گی چشم یک مرد به اندام شما باشه؟؟آیا شوهرتون کار بد می کند؟آیا شوهرتون که دوست ندارد غیر از خودش کسی شمارامجذوب کنه کار بدی می کند؟؟یااینکه ازاین شکواها وگله ها شما مگه دوس دارید که ماتو کوتاه بپوشید ودیگران نظاره گر شما باشد ؟که از برخورد وسرکوب گری همچین حسی تو سط شوهر رنجیده میشوید؟؟افتخار کن خدا را شکر کن به نعمت بی همتایی همچون شوهرت که انقدر غرش غیرتش بالا ست که تمام حواسش را برای همراهی تو در غیابش بکار میبرد ومیپرسد کدوم جا بشین وچی کار کن وچی نکن!!ااز بسا مرد هاییی هست که با میل مخدر زهرمار ناموسشو در اختیار سایرین می گذارد!!واصلا توجهی به همسرش نمی کند؟!این همه حساسیت شوهرتون نشانه دوست داشتن واقعی او است!!بفرض مثال!!اگه یه بار باکفش دو میلیونی به مراسم عروسی بری یا یک ماشین پورشه را دربغل خیابون ترافیک پارک کنی ؟!ایا هر لحظه دل نگران از گم شدن کفش ها ویا خط وخش ویا زد وخورد برای پورشه میشوید یا نه؟؟مسلم هست که سخت نگران میشوید!!!شما پربهاترین وبارزشترین کالای خانوادگی همسرتون هستید!!به همین موقعیت افتخار کن!!وازهمین حالا بوس وبغل وازش عذرخواهی وهرچی او گفت قبول کن!!مطمن باش او برای نفع تو میاندیشد!!آیا جواب این اندیشه ها را با گله وشکوا میدهند؟؟یا با تقدیر وقدردانی؟؟مگه نمیفرمایید که محجبه هستید؟؟استقبال تون ازاین کارای شوهرتون کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    به مرور زمان این سخت گیری ها کم خواهد شد این یه نوع خصائص ذاتی وارثی هست که برمرور زمان اتشش فرو می کشد!!
    وقتی میگوید دردانشگاه فلانجا بشین وبا کسی حرف نزن!!!تو افتخار کن!!همون لحظه از زبونش ببوس!!!آخه این مرد ترابهترو زیباتر از هرکسی تصور می کند وبه یقین رسیده هست وازاینکه کسی ترا تصاحب کند ویا براتون لکه ننگی وارد کند دل نگران میشود!!پس این جذابیت شماست که در ذهن شوهرتون انچنان طغیان کرده که مواظب شماست!!!!
    درین زمانه همچین شوهرا قحط ند هرچند که در بازار زنان امروزی هم خریداری ندارند!!دریغغغغغغغغغغغغغغغ غغغغغغغغغغ

    - - - Updated - - -

  7. #25
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 21 فروردین 94 [ 23:40]
    تاریخ عضویت
    1393-6-24
    نوشته ها
    52
    امتیاز
    1,323
    سطح
    20
    Points: 1,323, Level: 20
    Level completed: 23%, Points required for next Level: 77
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    54

    تشکرشده 190 در 56 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط shahrear نمایش پست ها
    سلام به همه!!خانم محترم تمام مطالبتونو خوندم!!تمام گله های تو از سخت گیری وشکاکیت شوهرت بود!!!شما فرموده اید که مثلا گیر میده مانتوت کوتاه هست؟!!این مثلا یعنی چه؟؟آیا نمی فهمید که چرا از بابت کوتاهی مانتوی تان ناراحت هست؟؟واقعا برای خانم ها متاسفم!!!خواهر عزیز!!شوهرت انقدر شیفته وعاشق شماست انقدر براش مهم هستی وانقدر ترا دوست دارد بفکر ان هست که همیشه از بلا درامان باشی که نکنه کوتاهی مانتو باعث خیره گی چشم یک مرد به اندام شما باشه؟؟آیا شوهرتون کار بد می کند؟آیا شوهرتون که دوست ندارد غیر از خودش کسی شمارامجذوب کنه کار بدی می کند؟؟یااینکه ازاین شکواها وگله ها شما مگه دوس دارید که ماتو کوتاه بپوشید ودیگران نظاره گر شما باشد ؟که از برخورد وسرکوب گری همچین حسی تو سط شوهر رنجیده میشوید؟؟افتخار کن خدا را شکر کن به نعمت بی همتایی همچون شوهرت که انقدر غرش غیرتش بالا ست که تمام حواسش را برای همراهی تو در غیابش بکار میبرد ومیپرسد کدوم جا بشین وچی کار کن وچی نکن!!ااز بسا مرد هاییی هست که با میل مخدر زهرمار ناموسشو در اختیار سایرین می گذارد!!واصلا توجهی به همسرش نمی کند؟!این همه حساسیت شوهرتون نشانه دوست داشتن واقعی او است!!بفرض مثال!!اگه یه بار باکفش دو میلیونی به مراسم عروسی بری یا یک ماشین پورشه را دربغل خیابون ترافیک پارک کنی ؟!ایا هر لحظه دل نگران از گم شدن کفش ها ویا خط وخش ویا زد وخورد برای پورشه میشوید یا نه؟؟مسلم هست که سخت نگران میشوید!!!شما پربهاترین وبارزشترین کالای خانوادگی همسرتون هستید!!به همین موقعیت افتخار کن!!وازهمین حالا بوس وبغل وازش عذرخواهی وهرچی او گفت قبول کن!!مطمن باش او برای نفع تو میاندیشد!!آیا جواب این اندیشه ها را با گله وشکوا میدهند؟؟یا با تقدیر وقدردانی؟؟مگه نمیفرمایید که محجبه هستید؟؟استقبال تون ازاین کارای شوهرتون کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟به مرور زمان این سخت گیری ها کم خواهد شد این یه نوع خصائص ذاتی وارثی هست که برمرور زمان اتشش فرو می کشد!!وقتی میگوید دردانشگاه فلانجا بشین وبا کسی حرف نزن!!!تو افتخار کن!!همون لحظه از زبونش ببوس!!!آخه این مرد ترابهترو زیباتر از هرکسی تصور می کند وبه یقین رسیده هست وازاینکه کسی ترا تصاحب کند ویا براتون لکه ننگی وارد کند دل نگران میشود!!پس این جذابیت شماست که در ذهن شوهرتون انچنان طغیان کرده که مواظب شماست!!!!درین زمانه همچین شوهرا قحط ند هرچند که در بازار زنان امروزی هم خریداری ندارند!!دریغغغغغغغغغغغغغغغ غغغغغغغغغغ- - - Updated - - -
    ببخشيد اما من واقعا با خوندن پست شما مخم سوت كشيد شما مطمئنيد كه در تايپيك اشتباهي پست نداشتيد؟!!! يا شايد هم هنوز نپذيرفته ايد كه دوران اين تعصبات و غيرت بازي هاي افراطي به سر رسيده ايشون توي پستشون ميگن من چادري ام و حجابم كامل شما از عواقب بدحجابي براشون سخنراني مي كنيد؟!! ايشون ميگه شوهرم زده پرده گوشمو پاره كرده و شما نگراني همسرشون از اينكه مبادا كسي بلايي سرش بياره رو تحسين مي كنيد؟!!ايشون ميگه شوهرم مدام ازارم ميده و شما از عشق و شيفتگي همسرشون حرف ميزنيد؟! شما مطمئنيد تمام مطالب ايشونو خونديد؟!ايشون ميگه شوهرم خودش برام مانتو انتخاب مي كنه و بعد همون رو بعدا ميبينه و ميگه كوتاهه! هرچي ايشون گفت قبول كنند؟! شوهرشون به نفعش مي انديشه؟! مگر ايشون يك خانم بالغ نيستند؟ مگر يك كودك اند كه نتونند نفعشون رو تشخيص دهند؟ كياناي عزيز خيلي برات ناراحت شدم ... و يك جورايي باهات همدردم منم طعم همچين سختگيريهايي رو چشيدم ولي از جانب خانواده اما باز نه به اين شدت عزيزم من هم با نظر دوستان موافقم به نظر من هم كوتاه اومدن شما فقط اوضاع رو بدتر ميكنه با توجه به اينكه ميگي توي شهرتون مشاور خوب نيست اگه عضو انجمن ازاد بشي و مشاوره خصوصي بگيري خيلي خوبه مطمئن باش كمكت مي كنه كه تصميم درست تري بگيري

  8. 8 کاربر از پست مفید Kimia7 تشکرکرده اند .

    asal2013 (چهارشنبه 21 آبان 93), Ellie2014 (چهارشنبه 21 آبان 93), maryam240 (یکشنبه 24 خرداد 94), کیانا 93 (چهارشنبه 21 آبان 93), آنیتا123 (سه شنبه 20 آبان 93), آرزومند خوشبختی (پنجشنبه 22 آبان 93), اثر راشومون (چهارشنبه 21 آبان 93), بابک 1369 (جمعه 03 اردیبهشت 95)

  9. #26
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 18 مرداد 96 [ 03:45]
    تاریخ عضویت
    1391-9-23
    نوشته ها
    59
    امتیاز
    3,954
    سطح
    40
    Points: 3,954, Level: 40
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 196
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    90

    تشکرشده 35 در 24 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط shahrear نمایش پست ها
    سلام به همه!!
    خانم محترم تمام مطالبتونو خوندم!!تمام گله های تو از سخت گیری وشکاکیت شوهرت بود!!!شما فرموده اید که مثلا گیر میده مانتوت کوتاه هست؟!!این مثلا یعنی چه؟؟آیا نمی فهمید که چرا از بابت کوتاهی مانتوی تان ناراحت هست؟؟واقعا برای خانم ها متاسفم!!!خواهر عزیز!!شوهرت انقدر شیفته وعاشق شماست انقدر براش مهم هستی وانقدر ترا دوست دارد بفکر ان هست که همیشه از بلا درامان باشی که نکنه کوتاهی مانتو باعث خیره گی چشم یک مرد به اندام شما باشه؟؟آیا شوهرتون کار بد می کند؟آیا شوهرتون که دوست ندارد غیر از خودش کسی شمارامجذوب کنه کار بدی می کند؟؟یااینکه ازاین شکواها وگله ها شما مگه دوس دارید که ماتو کوتاه بپوشید ودیگران نظاره گر شما باشد ؟که از برخورد وسرکوب گری همچین حسی تو سط شوهر رنجیده میشوید؟؟افتخار کن خدا را شکر کن به نعمت بی همتایی همچون شوهرت که انقدر غرش غیرتش بالا ست که تمام حواسش را برای همراهی تو در غیابش بکار میبرد ومیپرسد کدوم جا بشین وچی کار کن وچی نکن!!ااز بسا مرد هاییی هست که با میل مخدر زهرمار ناموسشو در اختیار سایرین می گذارد!!واصلا توجهی به همسرش نمی کند؟!این همه حساسیت شوهرتون نشانه دوست داشتن واقعی او است!!بفرض مثال!!اگه یه بار باکفش دو میلیونی به مراسم عروسی بری یا یک ماشین پورشه را دربغل خیابون ترافیک پارک کنی ؟!ایا هر لحظه دل نگران از گم شدن کفش ها ویا خط وخش ویا زد وخورد برای پورشه میشوید یا نه؟؟مسلم هست که سخت نگران میشوید!!!شما پربهاترین وبارزشترین کالای خانوادگی همسرتون هستید!!به همین موقعیت افتخار کن!!وازهمین حالا بوس وبغل وازش عذرخواهی وهرچی او گفت قبول کن!!مطمن باش او برای نفع تو میاندیشد!!آیا جواب این اندیشه ها را با گله وشکوا میدهند؟؟یا با تقدیر وقدردانی؟؟مگه نمیفرمایید که محجبه هستید؟؟استقبال تون ازاین کارای شوهرتون کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    به مرور زمان این سخت گیری ها کم خواهد شد این یه نوع خصائص ذاتی وارثی هست که برمرور زمان اتشش فرو می کشد!!
    وقتی میگوید دردانشگاه فلانجا بشین وبا کسی حرف نزن!!!تو افتخار کن!!همون لحظه از زبونش ببوس!!!آخه این مرد ترابهترو زیباتر از هرکسی تصور می کند وبه یقین رسیده هست وازاینکه کسی ترا تصاحب کند ویا براتون لکه ننگی وارد کند دل نگران میشود!!پس این جذابیت شماست که در ذهن شوهرتون انچنان طغیان کرده که مواظب شماست!!!!
    درین زمانه همچین شوهرا قحط ند هرچند که در بازار زنان امروزی هم خریداری ندارند!!دریغغغغغغغغغغغغغغغ غغغغغغغغغغ

    - - - Updated - - -
    درود بر شما دقیقا موافقم

  10. #27
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 12 اردیبهشت 96 [ 10:50]
    تاریخ عضویت
    1393-6-11
    نوشته ها
    20
    امتیاز
    2,041
    سطح
    27
    Points: 2,041, Level: 27
    Level completed: 28%, Points required for next Level: 109
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    6

    تشکرشده 37 در 18 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Kimia7 نمایش پست ها
    ببخشيد اما من واقعا با خوندن پست شما مخم سوت كشيد شما مطمئنيد كه در تايپيك اشتباهي پست نداشتيد؟!!! يا شايد هم هنوز نپذيرفته ايد كه دوران اين تعصبات و غيرت بازي هاي افراطي به سر رسيده ايشون توي پستشون ميگن من چادري ام و حجابم كامل شما از عواقب بدحجابي براشون سخنراني مي كنيد؟!! ايشون ميگه شوهرم زده پرده گوشمو پاره كرده و شما نگراني همسرشون از اينكه مبادا كسي بلايي سرش بياره رو تحسين مي كنيد؟!!ايشون ميگه شوهرم مدام ازارم ميده و شما از عشق و شيفتگي همسرشون حرف ميزنيد؟! شما مطمئنيد تمام مطالب ايشونو خونديد؟!ايشون ميگه شوهرم خودش برام مانتو انتخاب مي كنه و بعد همون رو بعدا ميبينه و ميگه كوتاهه! هرچي ايشون گفت قبول كنند؟! شوهرشون به نفعش مي انديشه؟! مگر ايشون يك خانم بالغ نيستند؟ مگر يك كودك اند كه نتونند نفعشون رو تشخيص دهند؟ كياناي عزيز خيلي برات ناراحت شدم ... و يك جورايي باهات همدردم منم طعم همچين سختگيريهايي رو چشيدم ولي از جانب خانواده اما باز نه به اين شدت عزيزم من هم با نظر دوستان موافقم به نظر من هم كوتاه اومدن شما فقط اوضاع رو بدتر ميكنه با توجه به اينكه ميگي توي شهرتون مشاور خوب نيست اگه عضو انجمن ازاد بشي و مشاوره خصوصي بگيري خيلي خوبه مطمئن باش كمكت مي كنه كه تصميم درست تري بگيري
    واقعا باعث تاسف !بعضی از دوستان خودشون به مشاوره احتیاج دارند !

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط Kimia7 نمایش پست ها
    ببخشيد اما من واقعا با خوندن پست شما مخم سوت كشيد شما مطمئنيد كه در تايپيك اشتباهي پست نداشتيد؟!!! يا شايد هم هنوز نپذيرفته ايد كه دوران اين تعصبات و غيرت بازي هاي افراطي به سر رسيده ايشون توي پستشون ميگن من چادري ام و حجابم كامل شما از عواقب بدحجابي براشون سخنراني مي كنيد؟!! ايشون ميگه شوهرم زده پرده گوشمو پاره كرده و شما نگراني همسرشون از اينكه مبادا كسي بلايي سرش بياره رو تحسين مي كنيد؟!!ايشون ميگه شوهرم مدام ازارم ميده و شما از عشق و شيفتگي همسرشون حرف ميزنيد؟! شما مطمئنيد تمام مطالب ايشونو خونديد؟!ايشون ميگه شوهرم خودش برام مانتو انتخاب مي كنه و بعد همون رو بعدا ميبينه و ميگه كوتاهه! هرچي ايشون گفت قبول كنند؟! شوهرشون به نفعش مي انديشه؟! مگر ايشون يك خانم بالغ نيستند؟ مگر يك كودك اند كه نتونند نفعشون رو تشخيص دهند؟ كياناي عزيز خيلي برات ناراحت شدم ... و يك جورايي باهات همدردم منم طعم همچين سختگيريهايي رو چشيدم ولي از جانب خانواده اما باز نه به اين شدت عزيزم من هم با نظر دوستان موافقم به نظر من هم كوتاه اومدن شما فقط اوضاع رو بدتر ميكنه با توجه به اينكه ميگي توي شهرتون مشاور خوب نيست اگه عضو انجمن ازاد بشي و مشاوره خصوصي بگيري خيلي خوبه مطمئن باش كمكت مي كنه كه تصميم درست تري بگيري
    واقعا باعث تاسف !بعضی از دوستان خودشون به مشاوره احتیاج دارند !

    - - - Updated - - -

    منظورم از پست بالا جوابی به کاربر shahrear بود

    - - - Updated - - -

    منظورم از پست بالا جوابی به کاربر shahrear بود

  11. کاربر روبرو از پست مفید Ellie2014 تشکرکرده است .

    سرگشته دوست (پنجشنبه 22 آبان 93)

  12. #28
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 27 اسفند 93 [ 11:51]
    تاریخ عضویت
    1393-7-22
    نوشته ها
    117
    امتیاز
    2,189
    سطح
    28
    Points: 2,189, Level: 28
    Level completed: 26%, Points required for next Level: 111
    Overall activity: 45.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    213

    تشکرشده 213 در 91 پست

    Rep Power
    31
    Array
    سلام اقای شهریار ممنون که پست گذاشتید جواب این سوالهای منوبدید اخه سما یک مردید وبهتر شاید بتونید کمک کنید
    برفرض محال اگر قراره اسیبی برسه به نظر شما من تااخر عمر باید مثل یک زندانی زندگی کنم وقتی 50سالم شد تازه بفهمم کهکه زندگی نکردم تازه بفهمم که دلم میخواست کار کنم از هنر تحصیلاتم استفاده کنم اما نکردم شما میدونید با این تحقیر های شوهرم چقدر اعتماد به نفس من پایین اومد میدونید حتی از دیدن خودم توایینه بدم میاد شما یک مردید ایا این زندگی رو برای کسی که دوست دارید قبول دارید برادر من اینا درد دل لطفا جواب بدید می دونید غیرت یعنی چی یعنی توخار باشی برای گلت بقیه رو ازار بدی نه گلتو به خدا من از هر چی بدحجابی متنفرم اما تورو خدا پست منو بخونید من باید برای یک خونه دوست اینطور ازار ببینم برای کار کردن در یک مرکز کاملا زنونه اینطوری اذیت بشم
    ویرایش توسط کیانا 93 : چهارشنبه 21 آبان 93 در ساعت 11:50

  13. #29
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 13 مرداد 95 [ 23:35]
    تاریخ عضویت
    1393-1-12
    نوشته ها
    74
    امتیاز
    2,977
    سطح
    33
    Points: 2,977, Level: 33
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 73
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    8

    تشکرشده 220 در 65 پست

    Rep Power
    0
    Array
    متاسفم برای آدمهای خودخواه و بیماری که به جای درمان بیماری خودشون مهر تایید به آزار و شکنجه میزنن. QUOTE=Kimia7;361254]ببخشيد اما من واقعا با خوندن پست شما مخم سوت كشيد شما مطمئنيد كه در تايپيك اشتباهي پست نداشتيد؟!!! يا شايد هم هنوز نپذيرفته ايد كه دوران اين تعصبات و غيرت بازي هاي افراطي به سر رسيده ايشون توي پستشون ميگن من چادري ام و حجابم كامل شما از عواقب بدحجابي براشون سخنراني مي كنيد؟!! ايشون ميگه شوهرم زده پرده گوشمو پاره كرده و شما نگراني همسرشون از اينكه مبادا كسي بلايي سرش بياره رو تحسين مي كنيد؟!!ايشون ميگه شوهرم مدام ازارم ميده و شما از عشق و شيفتگي همسرشون حرف ميزنيد؟! شما مطمئنيد تمام مطالب ايشونو خونديد؟!ايشون ميگه شوهرم خودش برام مانتو انتخاب مي كنه و بعد همون رو بعدا ميبينه و ميگه كوتاهه! هرچي ايشون گفت قبول كنند؟! شوهرشون به نفعش مي انديشه؟! مگر ايشون يك خانم بالغ نيستند؟ مگر يك كودك اند كه نتونند نفعشون رو تشخيص دهند؟ كياناي عزيز خيلي برات ناراحت شدم ... و يك جورايي باهات همدردم منم طعم همچين سختگيريهايي رو چشيدم ولي از جانب خانواده اما باز نه به اين شدت عزيزم من هم با نظر دوستان موافقم به نظر من هم كوتاه اومدن شما فقط اوضاع رو بدتر ميكنه با توجه به اينكه ميگي توي شهرتون مشاور خوب نيست اگه عضو انجمن ازاد بشي و مشاوره خصوصي بگيري خيلي خوبه مطمئن باش كمكت مي كنه كه تصميم درست تري بگيري[/QUOTE]

    واقعا و از ته دلم متاسفم
    شما اگر یه وسیله گرون قیمت داشته باشید قطعا برای محافظت ازش بهش آسیب نمیزنید
    آقای محترم، پدر من یک عمره که این نگرانیهایی که شما فرمودید رو دارن ولی حتی یکبار هم نشده کاری کنن که من ناراحت بشم. بلکه همیشه خیلی آروم و منطقی هرجایی که لازم بدونن من رو همراهی میکنن تا از گزند حوادث محفوظ باشم. همیشه سعی میکنن بهم آگاهی بدن تا خودم قادر به حفاظت از خودم باشم.....
    غیرت این نیست که شما همسرت رو توی گونی بپیچی و تحقیرش کنی که کسی نگاهش نکنه. غیرت اونکه انقدر به طرفت عزت نفس ببخشی که توی تمام وجناتش متبلور بشه و کسی به خودش اجازه تعرض نده
    غیرت اینکه همراهش باشی و کمکش کنی که به آرزوهاش برسه نه اینکه محبوسش کنی و آزارش بدی
    ایشون نوشته همسرش بابت همراهی تا مجلس عروسی ازش کرایه راه گرفته
    آیا این نشانه دوست داشتن هست؟
    نوشته نمیزاره خوش پوش و شیک باشه در صورتیکه خودش خوب میپوشه و با دیگران گرم برخورد میکنه.... کجای دین و شریعت و اخلاق چنین کاری رو تایید میکنه؟
    متاسفم که مهر تایید به شکنجه یک زن معصوم و پاک دامن میزنید فقط و فقز به خاطر اینکه تربیت و طرز فکر غلط خودتون رو نمیپذیرید
    و کیانای عزیز هر مردی شرایط راهنمایی کردن شما رو نداره. صرفا چون مرد هست نمیشه به حرفش عمل کرد. پیشنهاد میکنم از متخصصین سایت مشاوره بگیرید . فکر میکنم برای اینکار باید شارژ بخرید

  14. 2 کاربر از پست مفید شمیم بهار تشکرکرده اند .

    maryam240 (یکشنبه 24 خرداد 94), آنیتا123 (چهارشنبه 21 آبان 93)

  15. #30
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 01 مرداد 98 [ 10:31]
    تاریخ عضویت
    1391-9-30
    نوشته ها
    143
    امتیاز
    6,685
    سطح
    53
    Points: 6,685, Level: 53
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 65
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1

    تشکرشده 251 در 103 پست

    Rep Power
    36
    Array
    سلام
    دوستان راهنمایی خوبی کردن مخصوصا سرگشته دوست عزیز
    تو تاپیکتون نوشتین می خواستم برم خونه دوستم شوهرم اجازه نداد و منم ناراحت شدم و...
    می خواستم بپرسم شما ناراحتی تونو چطور بروز می دین؟با طعنه و حرفهای کنایه دار؟ یا حرفهایی مثل این: کار همیشگیته و ازت بدم میاد و ..؟
    همسرتون چند سالشه؟
    زمینه های بروز دعواهاتون چیه؟ آیا اغلب در یک محیط یکسان دعواتون میشه یا در بحثها و حالتهای آرام هم دعوا پیش میاد؟
    ضمنا در خصوص خشونت فیزیکی راحت نگذرید که تبدیل به عادت و وسیله ای برای سرکوبتون میشه. واکنش مقتدرانه و قاطعی داشته باشین نه اینکه بشینین همش گریه کنین.


 
صفحه 3 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 11:36 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.