به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 30

Threaded View

  1. #7
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 12 دی 93 [ 13:59]
    تاریخ عضویت
    1393-2-11
    نوشته ها
    268
    امتیاز
    1,216
    سطح
    19
    Points: 1,216, Level: 19
    Level completed: 16%, Points required for next Level: 84
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    291

    تشکرشده 1,029 در 261 پست

    Rep Power
    41
    Array
    دوست عزیز
    متاسفانه از نظر اکثر افراد پسری که رابطه دوستی رو تجربه نکرده یک جورایی غیر معمولیه
    و معمولا اینطور برداشت میشه که میخواسته و نتونسته مثلا مشکل ظاهری داشته یا توانایی برقراری روابط رو نداشته و فردی غیر اجتماعیه و...

    خود من با این صحبت ها مواجه شدم : مثلا یکبار از طرف دختری که قصد ازدواج با اون رو داشتم که به معرف چنین حرفی رو زده بود ، یا از طرف زن داداشم که کل فامیل رو پر کرده بود ، یا از دید دوستهای زمان دانشگاه و ...

    در کل اینکه دوست دختر نداشتی از نظر من امتیاز مثبتیه و نشون از اراده قوی توئه

    اما دوست عزیز اصلا و ابدا با هیچ کس علی الخصوص همسرت اینطوری در خصوص گذشته ات نگو

    نمونه خیلی زیادی در این سایت بوده
    مثلا یکی از مراجعین همسرشو بخاطر اینکه دوست دختر نداشته بی عرضه خطاب میکرد

    یا این نقل قول که دختری معیار هاش رو برای ازدواج نوشته و دلیل رد کردن خواستگارش رو عنوان کرده
    http://www.hamdardi.net/thread-36141.html
    4-مشکل بعدیم اینه که ایشون آدمی بوده که همیشه سرش به درس و کار مشغول بوده و روابطی با دخترا نداشته و من میترسم بعدا از نظر عاطفی و مسایل زناشویی به مشکل بربخوریم چون من خیلی احساساتی هستم و دوس دارم همسرم ..............
    در کل شاید من با افراد مشکلدار زیادی در تماس بودم که دوست دختر نداشتن از دید اونها یک نکته منفی بوده
    ولی متاسفانه یا خوشبختانه جامعه ما از این افراد تشکیل شده و تعدادشون کم نیست

    پس این مسئله رو جایی بازگو نکن و در خصوص جواب دادن به این سوال سعی کن طرف مقابل رو بپیچونی

    من از این صحبت ها ناراحت نمیشم چون تا جایی حق رو به اونها میدم

    واقعا از نظر اونها من چطور موجودی هستم و چطور تونستم نیازهای عاطفی خودمو برآورد کنم !!! شاید حق دارند که نمیتونن من رو درک کنن ، خودمم تعجب میکنم که چطور تونستم این شکلی زندگی کنم ؟

    بحرحال اصلا دنبال دوستی نباش چون بجز دردسر چیزی توش نیست ، اما حواست باشه که وقتی اینطوری در موردت خودت صحبت میکنی افراد مختلف چه قضاوتی در مورد تو دارند ؟!

    آیا تو رو یک فرد با اراده میدونن یا یک ناتوان ؟!

    موفق باشی

  2. کاربر روبرو از پست مفید معاون کلانتر تشکرکرده است .

    meinoush (سه شنبه 20 آبان 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. چه درجه ای از دوست داشتن برای ازدواج کافی ست؟
    توسط coastmelody در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: جمعه 15 اردیبهشت 96, 09:38
  2. دوست خیالی دخترم! آیا طبیعی است؟
    توسط بابا. در انجمن طــــرح مشکلات کودکان: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: جمعه 03 مهر 94, 18:04
  3. دوست داشتن دختری که با پسر دیگری است و می گوید مرا دوست دارد
    توسط mehdi1369 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: شنبه 28 آبان 90, 11:29

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:45 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.