درود
در مورد این مسائل باید کمک بگیرین و به یه روانشناس مراجعه کنین.من حس میکنم شما دچار خطای شناختی هستین.مثلا اینکه همیشه خودتون رو یه آدم ضعیف میدونین.
این فکر کاملا اشتباست.مسلما شما موفقیتها و نکات مثبتی دارین.هر چند خودتون اونها رو نبینین.
طبیعیه وقتی راجب خودتون همچین دیدی دارین به همین شکل هم عمل میکنید.
طرز فکرتون رو تغییر بدین.دیدتون رو به خودتون مثبت کنید.موفقیت هاتون رو ببینین لطفا.
مشکل جسمی شما هرچیزی که هست برای شما ضعف نیست.خوب زندگی کردن علیرغم این مشکل یه پیروزی بزرگه.
برای روابط اجتماعی هم از اول قدمهای کوچیک بردارین.مثلا از یه نفر شروع کنید و سعی کنید غیر از احوالپرسی راجب یه موضوع دیگه صحبت کنید.حتی یه موضوع خیلی ساده.
شاید باید دیدتون رو به بعضی آدمها عوض کنید.مثلا به خاطر دید منفی به پسرعمو باهاش حرف نمیزنین.شاید به آدمهای دیگه هم این دید رو داشته باشین.بهش فکر کنید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)