
نوشته اصلی توسط
واحد
متاسفم که امروزه بعد از این همه ادعای تمدنی که مردان ما دارند . از مسلمانی فقط زدن زن بیگناه رو از قران استخراج کردند . کتک زدن زن به هر دلیلی وحشیگریه . و در اون شکی نیست . همسر شما اگه خیلی مرده و قدرت داره چرا نمیره باجناقش رو بزنه تا به زنش بی احترامی نکنه . غیر از اینه که چون زن مظلوم ترین و بی دفاعترین و در دسترس ترین فرد برای خالی کردن عقده هاست اینکار رو میکنه . و جای تاسف داره که من دیدم حتی توی این تالار این کارشون هم مثل خیلی از کارهای غلط دیگه به اسلام و قران نسبت میدن . بهتر نیست به جای اون بگند کتک میزنم چون قدرتم بیشتره چون زور گو ام . چون عقده ای ام . و هزار چون دیگه اما در مورد شما تمنا جان برداشت من اینه که همسر شما نسبت به شوهر خواهر شما و زندگی اونها حس حسادت شدیدی داره . و شما با جانبداری از ایشون این حس رو به شدت تقویت کردید . اینکه شوهر خواهر شما فرد محترمیه به شدت ایشون رو ازار میده و دنبال بهانه ای برای ضربه زدن به ایشونه . مشاوره حضوری رو توصیه میکنم .
علاقه مندی ها (Bookmarks)