به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 38

Threaded View

  1. #15
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 22 آبان 94 [ 21:48]
    تاریخ عضویت
    1393-8-06
    نوشته ها
    606
    امتیاز
    14,528
    سطح
    78
    Points: 14,528, Level: 78
    Level completed: 20%, Points required for next Level: 322
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocial10000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    775

    تشکرشده 2,481 در 570 پست

    Rep Power
    168
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط واحد نمایش پست ها
    متاسفم که امروزه بعد از این همه ادعای تمدنی که مردان ما دارند . از مسلمانی فقط زدن زن بیگناه رو از قران استخراج کردند . کتک زدن زن به هر دلیلی وحشیگریه . و در اون شکی نیست . همسر شما اگه خیلی مرده و قدرت داره چرا نمیره باجناقش رو بزنه تا به زنش بی احترامی نکنه . غیر از اینه که چون زن مظلوم ترین و بی دفاعترین و در دسترس ترین فرد برای خالی کردن عقده هاست اینکار رو میکنه . و جای تاسف داره که من دیدم حتی توی این تالار این کارشون هم مثل خیلی از کارهای غلط دیگه به اسلام و قران نسبت میدن . بهتر نیست به جای اون بگند کتک میزنم چون قدرتم بیشتره چون زور گو ام . چون عقده ای ام . و هزار چون دیگه اما در مورد شما تمنا جان برداشت من اینه که همسر شما نسبت به شوهر خواهر شما و زندگی اونها حس حسادت شدیدی داره . و شما با جانبداری از ایشون این حس رو به شدت تقویت کردید . اینکه شوهر خواهر شما فرد محترمیه به شدت ایشون رو ازار میده و دنبال بهانه ای برای ضربه زدن به ایشونه . مشاوره حضوری رو توصیه میکنم .
    اتفاقا یه روایت خیلی مشهوری بود که صحابه پیامبر اسلام میان به پیامبر خبر میدن فلان کس خیلی ادم کار درستیه و نماز شب میخونه و......پیامبر میگن هیچ نمازی از مردی که تو خونه تندی میکنه قبول نیست.

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط paiize نمایش پست ها
    کیت کت جان
    شوهرمن به هیچ وجه قبول نمیکنه مشاوره بیاد...فک کنم شوهرتمنا جان هم همینطور!!
    واسه همینه که انگشت رومیگیرم طرف خودم وهمه خانمها!!منم الان دارم دوسه ساله تنهامشاوره میگیرم تابتونم کم کم وباصبروحوصله زندگیم روبهترکنم.
    پس راه حل چیه!
    من شرمندم که این میگم پس اقلا مراقب سر و گردنتون باشید
    سلامتی و جون یه انسان از همه چیز مهمتره و با ارزش تره.ایشالا تنتون سالم باشه.

  2. 3 کاربر از پست مفید کیت کت تشکرکرده اند .

    tamanaye man (دوشنبه 19 آبان 93), واحد (دوشنبه 19 آبان 93), سارا تم (سه شنبه 20 آبان 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. سایت های همسریابی؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!
    توسط parvaz2010 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: یکشنبه 17 مرداد 89, 00:08
  2. خیانت بعداز 30 سال زندگی؟؟؟؟؟
    توسط hasti3 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: شنبه 05 اردیبهشت 88, 15:31

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:39 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.