تایپیک خوبیه آسمانی آبی عزیز، اولین تایپیکه واسه همه هم تشکر زدم هم لایک!!!!
منم خیلی میخوام نمازام سر وقت باشه، خانم abi.bikaran من همین روش شما رو یه مدت اجرا میکردم بعد شنیدم که باید یه مدت از اذان بگذره بعد نمازمونو بخونیم، منم میذاشتم یه مدت بگذره اما کلا خیلی مدت میگذشت در نهایتم قضا میشدیا مثلا وسواس منو میگرفت که باید یه فاصله ای بین نماز ظهر و عصر یا مغرب و عشا باشه همه چی قاطی میشد.!!!









یا مثلا وسواس منو میگرفت که باید یه فاصله ای بین نماز ظهر و عصر یا مغرب و عشا باشه همه چی قاطی میشد.!!!
پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)