به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 5 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 41 تا 50 , از مجموع 52
  1. #41
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 03 شهریور 94 [ 14:10]
    تاریخ عضویت
    1390-6-12
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    1,076
    امتیاز
    13,834
    سطح
    76
    Points: 13,834, Level: 76
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 216
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    6,166

    تشکرشده 6,121 در 1,114 پست

    Rep Power
    124
    Array

    RE: کلینیک تخصصی ترک اعتیاد همدردی

    وای خدا می گن نگین واقعا معتادی!!
    من این تست اعتیاد به نت رو زدم ولی نشون داد که معتاد نیستم !
    شما هم اون تست رو بزنید
    بعدم سعی کنید همدردی چیزی باشه در جهت پیشرفت شما و بهتر شدن شما

    لطفا زمان بندی کنید برای حضور در اینترنت

    ..-------------------------------------------------------------------------------------------
    دختر مهربون کجایی خواهر لیست افراد انلاین هی داره آپ دیت میشه و تو نیتسی که ببینی...
    راستی من یک سال میشه عضو این سایتم ولی تا حالا به جز یکی دوبار لیست افراد انلاین رو ندیدم ...
    یعنی همیشه وقتی می دیدم اون بالا نوشته لیست کامل افراد انلاین
    فکر می کردم منظورش اینکه الان مثلا فقط ده نفر رو نشون می ده ولی اون رو بزنی هرکی هست رو نشون می ده و می گفتم چه کاریه بری نگاه کنی اسامی افراد رو.
    فقط اسامیشون رو!!
    برای همین هم هیچ وقت رغبت نداشتم بزنم اون لیست رو نگاه کنم
    بعدشم که ی بار زدم دیدم نه منظور از کامل اینکه هرکی کجاست.... و اونی که من فکر می کردم نیست
    بازم چون همون دیده اولیه روم تاثیر داشت بازم دیگه نرفتم سراغ لیست افراد آنلاین ..
    نمی دونستم تا این حد لذت داره
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------

    اهاان ی چیزی برای رفع اعتیاد
    به این فکر کنید که اگر اعتیاد گونه به این سایت وابستگی پیدا کنید در حقیقت هر نظری می دید و هر مشاوره خوبی که می دید حکم شعار رو به خودش می گیره
    چون شما از حل ی چیز کوچیک تو زندگیتون عاجزید و حالا هی داردید به دیگران نصیحت می دید....

    البته بگما منم یکمی اعتیاد دارم یعنی این اعتیاد به حدی رسیده که همکارانم مادرم خواهرم و شوهر خواهرم به همدردی آلرژی پیدا کردن...

  2. 4 کاربر از پست مفید نازنین آریایی تشکرکرده اند .

    asal2013 (شنبه 24 آبان 93), نازنین آریایی (سه شنبه 10 مرداد 91)

  3. #42
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 25 آذر 91 [ 13:39]
    تاریخ عضویت
    1391-2-21
    نوشته ها
    162
    امتیاز
    1,111
    سطح
    18
    Points: 1,111, Level: 18
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    502

    تشکرشده 522 در 149 پست

    Rep Power
    31
    Array

    RE: کلینیک تخصصی ترک اعتیاد همدردی

    ناژنین1 (بابا من ژون ندارم پشوند مشوندا رو بگم. این یک رو نمیشه برداری کار ما راااحت بشه؟) همین یک ژره رو هم قبل اژ اینکه بری خونه شووور ترک کن. پاک برو اونجا عژیژم. اژ یک نخ و یک پک و یک حبه شروع می شه ژیگر...

  4. 2 کاربر از پست مفید JJ1234 تشکرکرده اند .

    JJ1234 (دوشنبه 18 دی 91)

  5. #43
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 11 تیر 95 [ 17:12]
    تاریخ عضویت
    1392-10-12
    محل سکونت
    اصفهان
    نوشته ها
    115
    امتیاز
    3,940
    سطح
    39
    Points: 3,940, Level: 39
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    221

    تشکرشده 334 در 103 پست

    Rep Power
    31
    Array

    Bell روزانه چند ساعت در همدردی حضور دارید؟

    سلام

    فکر میکنم تازگی ها معتاد همدردی شدم. هر وقت بیکار میشم یه سری میزنم

    با اینکه زیاد برای کسی نمی نویسم و خودم هم تایپیک فعال ندارم. بیشتر لایک و تشکر میکنم.

    شاید روزی دو تا سه ساعت توی سایت میچرخم اونم تقریبا بی هدف.

    شما چند ساعت در روز به همدردی اختصاص میدید؟ و چرا؟
    عاشق شدن ساده است، در عشق ماندن هم دشوار نیست

    تنهایی انسان سببی کافی برای این مهم است.

    اما تلاش سختی که به زحمتش می ارزد

    پیدا کردن یاریست که به لطف حضور مستمر او

    بتوانیم کسی بشویم که میخواهیم.


  6. 2 کاربر از پست مفید mobin31080 تشکرکرده اند .

    آرام دل (چهارشنبه 14 آبان 93), عشق آفرین (چهارشنبه 14 آبان 93)

  7. #44
    Banned
    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 شهریور 94 [ 00:18]
    تاریخ عضویت
    1393-4-04
    نوشته ها
    481
    امتیاز
    5,996
    سطح
    50
    Points: 5,996, Level: 50
    Level completed: 23%, Points required for next Level: 154
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First Class5000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,600

    تشکرشده 1,855 در 418 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    0
    Array
    سلام آقا مبین
    منم زیاد میام همدردی البته الآن خیلی کمتر شده...
    اوایل نمی تونستم نیام...معتاد شده بودم...اما حالا فقط میام یک سری مطالب میخونم و میرم...
    چرا بی هدف!!!؟ وقتی تاپیکا رو مطالعه می کنی درس نمی گیری؟
    من که خیلی از همدردی درس گرفتم...
    زندگی آروم و آرامشمو،تغییر رفتارم رو مدیون همدردی هستم...
    میام اینجا تو خیلی از تاپیکها رفتار صحیح با همسر و خانواده همسر رو یاد می گیرم !!
    یاد می گیرم از بعضی از حساسیت هام کم کنم...
    خوبه بیای اینجا درس بگیری اما نه اینکه بخواد وقتتو بگیره و روت اثر منفی بزاره...

    - - - Updated - - -

    اوا من معتاد نیستم
    یهو دیدم کلینیک ترک اعتیاد شد!!!!!

  8. کاربر روبرو از پست مفید آرام دل تشکرکرده است .

    عشق آفرین (چهارشنبه 14 آبان 93)

  9. #45
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 11 تیر 95 [ 17:12]
    تاریخ عضویت
    1392-10-12
    محل سکونت
    اصفهان
    نوشته ها
    115
    امتیاز
    3,940
    سطح
    39
    Points: 3,940, Level: 39
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    221

    تشکرشده 334 در 103 پست

    Rep Power
    31
    Array
    من گفتم فکر کنم معتاد شدم. نمیدونم کی تایپیک رو انتقال داد. الان که خوب فکر میکنم مبینم حالم خوبه. اصلا یه عمر پاکی دارم.

    من احساس میکنم پیگیری دائم مشکلات دوستان توی روحیم تاثیر بدی گذاشته. از طرفی هم چون مشکلات دوستان همدردی متنوع هست و بعضا از مسائل جزئی شروع شده به برخی اتفاقات بدبین شدم.

    البته کسی نمیتونه منکر نکات مثبت حضور در همدردی بشه ولی گفتند اندازه نگه دار که اندازه نکوست.

    تصمیم گرفتم دیگه تایپیک های غمناک رو مطالعه نکنم و فقط توی حوزه کاری خودم (خواستگاری ) فعالیت کنم.

    خانم آرام دل الان یعنی حضورتون کمتر شده ؟
    عاشق شدن ساده است، در عشق ماندن هم دشوار نیست

    تنهایی انسان سببی کافی برای این مهم است.

    اما تلاش سختی که به زحمتش می ارزد

    پیدا کردن یاریست که به لطف حضور مستمر او

    بتوانیم کسی بشویم که میخواهیم.


  10. #46
    Banned
    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 شهریور 94 [ 00:18]
    تاریخ عضویت
    1393-4-04
    نوشته ها
    481
    امتیاز
    5,996
    سطح
    50
    Points: 5,996, Level: 50
    Level completed: 23%, Points required for next Level: 154
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First Class5000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,600

    تشکرشده 1,855 در 418 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    0
    Array
    برادر گرامی
    راستش نسبت به قبل بله کمتر شده اما نه هنوز کامل ترک نکردم...


    اینجا شده خونه م و کاربران اینجا هم شدند برادر و خواهرام...


    دو روز میخوام نیام اما دلم تنگ میشه...


    ولی باید کم کنم...البته رو من تاثیر منفی نمیزاره و خیلی هم برام خوبه...


    چون من وقت بیکاری زیادی دارم و اگر خودمو مشغول نکنم باید فکر و خیالای واهی بکنم...
    ولی به چشمام و قلبم آسیب می رسونم
    یهو دیدین منم ناپدید شدم(البته از محالاته)

  11. کاربر روبرو از پست مفید آرام دل تشکرکرده است .

    parsa1400 (چهارشنبه 14 آبان 93)

  12. #47
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 15 آذر 93 [ 21:23]
    تاریخ عضویت
    1393-4-19
    نوشته ها
    311
    امتیاز
    722
    سطح
    14
    Points: 722, Level: 14
    Level completed: 22%, Points required for next Level: 78
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocial3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    958

    تشکرشده 757 در 256 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    47
    Array
    من شدیدا معتاد اینترنتم. قبلا فیلم و سایتای دیگه الان اینجا. اگه انلاین نباشم انگار یه چیزیم کمه!!!! البته اینجا حداقل کمکم کردن که نگاهم عوض شه.

    یه جورایی مدیون این سایتم.

    اعتیاد به فیلم دیدن رو نمیتونم ترک کنم و اینترنت . خیلی سخته خیلی.... مخصوصا وقتی تنها باشی و پر از فکرای جوربا جور و بعضی موقع ها اونقدر این فکرای عجیب تو ذهنم بالا و پایین

    میره که ترجیح میدم بشینم پای فیلم.میدونید جالبش اینجاست که برام مهم نیست چی ببینم مجاز یا غیر مجاز ، اصلا بفهمم طرف چی میگه یا به چه زبانیه فقط میخوام وقتم پر بشه و دیگه

    فکر نکنم. به بدبختیام فکر نکنم.

    هر روز قسم ترک میخورم و میشکنم . خیلی از فیلم دیدنام مخصوصا اون مزخرفاش ضربه خوردم. خیلی کارا میتونستم انجام بدم که ندادم. اگه بتونم اون مدلی که رو فیلم زوم میکنم و تمرکز

    دارم رو کارام تمرکز داشته باشم الان 10 سال از اینی که هستم جلوتر می افتادم. از موقعی که لب تاب خریدم به این روز افتادم.خریدم برا درس و کار این شد روزگارم

  13. 2 کاربر از پست مفید تیام تشکرکرده اند .

    parsa1400 (پنجشنبه 15 آبان 93), بانوی آفتاب (سه شنبه 25 آذر 93)

  14. #48
    Banned
    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 شهریور 94 [ 00:18]
    تاریخ عضویت
    1393-4-04
    نوشته ها
    481
    امتیاز
    5,996
    سطح
    50
    Points: 5,996, Level: 50
    Level completed: 23%, Points required for next Level: 154
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First Class5000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,600

    تشکرشده 1,855 در 418 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    0
    Array
    یکی به دادم برسه !!!!
    زیاد میام همدردی نمیخوام انقدر بیام...
    دعوام کنید...آقای مدیر نمیشه منو بن کنید !!!!
    میام اینجا وقتی یه کاربری که برام مهمه دو روز نیاد و یا پستی ازش نبینم نگرانش میشم و دلشوره میگیرم...
    دارم افسردگی میگیرم من چیکار کنم !!!!!
    دعوام کنید تا من قهر کنم و دیگه نیام :)) انقدرم ماشاالله روم زیاده که دعوا هم فایده نداره !!!!!!!!
    یعنی میشه من تنها فقط به مدت یک ماه دووم بیارم و نیام همدردی !!!!!!
    آخه دلم تنگ میشه
    یه راه حل بدین به من عاجزانه ازتون خواهش میکنم فقط با دعوا راه حل بدین :)

  15. 2 کاربر از پست مفید آرام دل تشکرکرده اند .

    parsa1400 (شنبه 24 آبان 93), تیام (شنبه 24 آبان 93)

  16. #49
    Banned
    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 شهریور 94 [ 00:18]
    تاریخ عضویت
    1393-4-04
    نوشته ها
    481
    امتیاز
    5,996
    سطح
    50
    Points: 5,996, Level: 50
    Level completed: 23%, Points required for next Level: 154
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First Class5000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,600

    تشکرشده 1,855 در 418 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    0
    Array

    جناب مدیر بزرگوار لطفا نام کاربریمو مسدود کنید!

    سلامممم به روی ماهتون دوستان عزیزم خوبین !؟
    اول عذرخواهی میکنم به خاطر ایجاد این تاپیک !!

    من از جناب مدیر خواهش میکنم نام کاربریمو مسدود کنند من اراده ندارم مدام تو همدردی ام و بدتر از همه اینکه همه ش دارم یا پست میزنم یا تاپیک ، خودمم از پستام حالم بد میشه !!!!

    اگر با عنوان مهمان بیام یه ربع میام مطالب رو میخونم میرم اما با نام کاربریم که میام عین کنه چسبیدم به این تالار !!

    من حالم خوبه اما واسم دعا کنید

    از جناب مدیر همدردی حلالیت میطلبم

    واسه سلامتیم خوبه که کمتر بیام تالار...

    راستی یه خبر امروز رفتیم آزمایشات لازم رو واسه بارداری مجدد دادیم خیلی ذوق دارم و خوشحالم ان شاء الله که خیره

    در نهایت از تک تک شما دوستانم ممنونم اگر اسم بیارم شاید جا بمونه ولی همتونو دوست دارم گاهی وقتا اگر قاطی بودم و پریدم بهتون منو حلالم کنید

    خیلی دوستتون دارم

    یه نکته:لطفا تو این تاپیک پست نزارید چون میشه تاپیک بحث برانگیز انتقالی

  17. 3 کاربر از پست مفید آرام دل تشکرکرده اند .

    Mr.Anderson (جمعه 12 دی 93), گوش ماهی (شنبه 15 آذر 93), رزا (شنبه 15 آذر 93)

  18. #50
    Banned
    آخرین بازدید
    یکشنبه 03 خرداد 94 [ 14:19]
    تاریخ عضویت
    1393-7-11
    نوشته ها
    162
    امتیاز
    3,278
    سطح
    35
    Points: 3,278, Level: 35
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 72
    Overall activity: 42.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    162

    تشکرشده 593 در 152 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام

    با اجازه بانو ارام دل،
    عذر خواهی از مدیریت محترم بابت این خطا،

    بنده میخاستم در تاپیک پیشنهاد ها این موضوع رو مطرح کنم اما بدلیل کمرنگی و اصرار خودم بر این حالت ، با عرض پوزش اینجا مطرح میکنم. لطف کنید در صورت لزوم منتقل کنید.

    بنده خود معتاد نیستم به تالار همدردی. یعنی تفکراتم به گونه ای با اعتیاد از هر گونه اش درزندگی ، متضاد است.
    اما مدتی بود به این قضیه اعتیاد به همدردیه بعضی دوستان فکر می کردم.
    پیشنهادی داشتم که امیدوارم مفید واقع گردد.

    از انجا که این مساله اعتیاد به همدردی مساله ای کاملا واضح برای عده ای شده ، به نظرم امد که مدیریت ، سیستمی را طراحی کنند که کاربر بنا به درخواست خودش ، برای مدتی مشخص از حضور در تالار منع شود و به عبارتی نام کاربری اش مسدود گردد.
    خب پاسخ این است که بدون نام کاربری در تالار خواهد چرخید. در این حالت هم باز هم بنا به درخواست کاربر ، از طریق ای پی یا هر نشان اینترنتی دیگر ان سیستم از ورود به تالار بن شود.

    کمی عجیب به نظر می رسد این پیشنهاد.
    اما کسانی هستند که از روال عادیه زندگیه خود بازمانده اند.
    هر چند بهترین راه ، خود شخص و اصلاح دیدگاهش و تعادل در همه چیز است.

    پوزش دوباره بابت این قصور.
    با تشکر

    موفق وموید

  19. کاربر روبرو از پست مفید love less تشکرکرده است .

    آرام دل (شنبه 15 آذر 93)


 
صفحه 5 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. نحوه دسترسی به انجمن های همدردی(مشاوره تخصصی عمومی و مشاوره تخصصی خصوصی )
    توسط مدیرهمدردی در انجمن آموزش استفاه از تالار گفتگوی همدردی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: شنبه 01 شهریور 99, 19:28
  2. مشاوره تخصصی she با جناب آقای sci -- ادامه
    توسط she در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: دوشنبه 04 آذر 92, 19:11
  3. میخوام خودمو بیشتر بشناسم! یه شناخت تخصصی و ریشه ای!!!
    توسط del در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه 10 مهر 92, 12:46
  4. مشاوره تخصصی صداقت بی پایان با آقای sci
    توسط صداقت بی پایان در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: شنبه 30 شهریور 92, 13:32
  5. کلاسهای تخصصی برای خانمها
    توسط gole maryam در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: چهارشنبه 23 اردیبهشت 88, 17:07

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:56 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.