من 5 ماه تمام دارم می جنگم. هر روز بدتر از دیروزه. شما فکر می کنید من عواقب طلاق رو نمیدونم؟ ولی چی کار کنم با کسی که حتی یه روزنه باز برام نمیزاره؟ همش تحقیر میکنه و میگه از نظر من جدا شدیم و فقط اسمت تو شناسناممه که اونم به زودی پاک می کنمش؟ چجوری باید ساخت؟ وقتی حتی یه لیوان آب از دست من نمیخوره؟ با دوستاش میره تفریح و منو نمیبره. به همه میگه میخوام ازش جدا شم. من تو این 5 ماه یه بار صدامو براش نبردم بالا ولی اون روزی ده بار هر چی خواسته بهم گفته. من از استرس طلاق شبی دو ساعت میخوابم. کابوسه برام. ولی خودش میخواد به زور طلاقم بده. چی کار کنم؟
رسما میگه میترسم بهت خوبی کنم فکر کنی امیدی هست!!! تمام حواسش هست که یه ذره خوب نباشه . جاش از من جداس. من از استرس طلاق هر روز صبح اسید معدمو بالا میارم اونوقت ایشون خوش و خرم مشغول بدی کردن هستن.
شما به جای من بودید چی کار می کردید؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)