پاییزه میخریدی خوب. :)) اره دیگه مینوش که بخوادکل کل کنه همین میشه نه کل کل می کنه نه میذاره بقیه به کارکل کل برسن!!
دختر بیخیال از این لاکای تقویتی و ویتامینه بخر بزن یا بی رنگن یا خیلی کمرنگن
پسرا هم خوب بیان به مجرم اصلی (مینوش جوووووون!) می خندن دیگه!
من رفتم استعداد ندارم اصلا واسه کل کل!
ممنون از صبوریتون![]()







بودند(واای که چه قدر خندیدیم به هنر این دو عزیز!!) آقا خلاصه از فکر من با خبر شدن و چشمتون روز بد نبینه اصرار که یک پامو همسر گرامی و پای دیگرو برادر عزیز لاک بزنن و من هم نباید تا پایان هنرنمایی نگاه کنم....



برام خیلی سخت بود اونو مامان خودم میدونستم مادر واقعی .

این طرز فکر برای یک بچه دو ساله است نه حدود ده، یازده سال! !!!'

علاقه مندی ها (Bookmarks)