سلام
سوووووووووده
دیروزاینقدرخوشحال شدم وقتی بهم خبردادی که تاالان انرژی دارم!!!
عزیزم بچه هاگفتن وقتی اومدهم خودت وهم خونه روحسابی آماده کن
اصلا درموردمشکلاتتون صحبت نکنید..فقط خوبی وخنده...جوشاددرست کن...حتی اگه اون خواست درموردمشکلات صحبت کن تواجازه نده وبگوامروز اینقدرخوشحالم مثل روز اولی که بهم رسیدیم دلم نمیخواداصلا درموردچیزی صحبت کنیم بزارواسه فردا....بعدش اینقدرسعی کن بهش خوش بگذره که فردااون اگه هم خواست صحبت کن فقط ازخوبی هات بگه وخاطرات بدازذهنش پاک بشه
چراروی مبل بخوابیییییی؟؟؟؟؟؟؟؟
اتفاقا اتاقتون روبیشترازهمه جا بهش برس!!!وشب روباهم باشیدنه جدا!!!
انشالا که دیگه موندنی بشه ونره!به توبستگی داره عزیزم
عمر که بی عشق رفت
هیچ حسابش مگیر...
علاقه مندی ها (Bookmarks)