به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 16

Threaded View

  1. #5
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 24 خرداد 99 [ 22:31]
    تاریخ عضویت
    1393-2-25
    نوشته ها
    37
    امتیاز
    7,095
    سطح
    55
    Points: 7,095, Level: 55
    Level completed: 73%, Points required for next Level: 55
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 46 در 19 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام بهار عزیز.شما شرایط خوبی دارین از نظر تحصیلات و ظاهر و ....به نظر من تو شرایط جامعه امروزی به دلیل بیکاری و مسایل مالی خیلی از پسرا شرایط ازدواج رو ندارن چه بسا پسرای خیلی تحصیلکرده و خوبی هم باشن ولی خب واقعا بنده خداها با دست خالی که نمی تونن ازدواج کنن پس همیشه فکر نکن تو یه عیب و ایرادی داری.در ضمن تو فرهنگ ما هر چی تحصیلات و موقعیت شغلی و احتماعی دخترا بالاتر میره از تعداد خواستگارهاشون کم میشه چون آقایون یه خصلت ذاتی به نام اقتدار و غرور مردانه دارن و دوس ندارن خانمشون از نظر تحصیلات و درامد و ...بالاتر از خودشون باشه.
    حالا من به عنوان یه خواهر چیزایی که به ذهنم میرسه رو میگم:
    به نظر من تعدد خواستگار چندان مهم نیست مهم اینه همونی باشه که با معیارات جور باشه و احتمال موفقیتتون بیشتر باشه مثلا من خواستگارای زیادی دارم ولی هنوز موفق به ازدواج نشدم ولی از دوستانم هستن کسایی که همسرشون اولین خواستگارشون بوده و چقد با هم تناسب دارن و خوشبختن.
    دوم این که سعی کنی یه سری خصوصیات رو در خودت پرورش بدی البته من خودم شخصیتم جوریه که این خصوصیات رو ذاتی داشتم ولی یه بار یه مشاور که برای من و دوستم که شرایطش مشابه شما بود حرف میزد میگفت چیزی که باعث شده من خواستگار زیادی داشته باشم ولی دوستم نداشته باشه ایناست:مثلا من ذاتا آدم خوش رویی هستم یعنی موقع احوالپرسی و حرف زدن با کسی ناخوداگاه یه لبخند آرومی رو چهرم هست حتی در برخورد با همکارایی که آقا هستن،در حالیکه دوستم یه دختر کاملا جدی و خشکی هستش.
    یا من تن صدام تقریبا بلنده یعنی خیلی رسا و واضح صحبت میکنم ولی دوستم خیلی با صدای آروم و گاهی وقتا مبهم حرف میزنه که اصلا شنیده نمیشه.
    من آرایش خیلی ملایمی تو صورتم هست البته نه به حدی که چهره واقعیم مشخص نباشه هادر حالیکه دوستم تا چند وقت پیش حتی به ابروهاش زیاد دست نمیزد که من از راه بدرش کردم و یکمم آرایش ملایم گفتم رو صورتش بکنه
    من خودم رنگ پوستم سفیده و اکثر رنگا بهم میاد و همیشه هم مانتوهای رنگی میپوشم ولی دوستم با اینکه خودش سبزه هست ولی رنگای تیره استفاده میکرد که خیلی ظاهر سنگین و خسته کننده ای بهش میداد که با هم رفتیم چند دست لباس خوشرنگ و سنگین واسش خریدیم.
    در کل در مقوله ازدواج پسرا دنبال جنس مخالف خودشون هستن و دخترا هم همین طور یعنی مثلا ما دخترا از خصلتای مردونه مثل غرور،کاری بودن،اقتدار داشتن و ...خوشمون میاد و از پسرایی که اداهای زنونه دارن بیزاریم، پسرا هم از خصلتای دخترونه خوششون میاد یعنی دوس ندارن با یه دختری ازدواج کنن که اخلاقش مردونه باشه.مثلا من دیدم اکثر پسرا از دخترای خوش اخلاق،خوش برخورد،شوخ و شیطون،مهربون،خوش تیپ و شاد خوششون میاد.امیدوارم تونسته باشم کمکت کنم بهار عزیزم
    ویرایش توسط نوش آفرین : جمعه 02 آبان 93 در ساعت 15:57 دلیل: مشخص نبودن شکلک هایی که در پست گذاشتم

  2. 8 کاربر از پست مفید نوش آفرین تشکرکرده اند .

    ali -guilan (دوشنبه 12 آبان 93), asal2013 (جمعه 02 آبان 93), bahar.65 (یکشنبه 11 آبان 93), paniz93 (جمعه 02 آبان 93), pasta (جمعه 02 آبان 93), بانوی آفتاب (دوشنبه 12 آبان 93), برنده 1988 (جمعه 02 آبان 93), شیدا. (جمعه 02 آبان 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. لطفا راهنماییم کنید
    توسط bita2 در انجمن اختلاف با خانواده در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: پنجشنبه 31 مرداد 92, 12:17
  2. راهنماییم کنید لطفاً
    توسط roze siah در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: پنجشنبه 10 مرداد 92, 10:02
  3. می خوام ارشد حتما حتما قبول شم البته با این شرایط.... لطفا راهنماییم کنید
    توسط sami92 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: یکشنبه 02 تیر 92, 12:07
  4. راهنماییم کنید همسرم را برگردونم
    توسط نازنین آریایی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 73
    آخرين نوشته: پنجشنبه 23 خرداد 92, 00:46
  5. آیا درانتخابم اشتباه کردم یانه؟(لطفا راهنماییم کنین)
    توسط هیلان در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: سه شنبه 09 فروردین 90, 14:04

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:04 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.