بله رو بگو دیگه منتظر چی هستی!!!
حالا اگر باهات مخالفت میکرد میومدی اینجا میگفتی خاستگارم خودخواهه و این حرفا...
تا حد زیادی طبیعیه که باهات موافقت میکنه خوب دوستت داره و میخواد دلت رو بدست بیاره... شایدم واقعا باهات هم عقیده است بیچاره خوب چی بگه؟؟!!
برو خدا رو شکر کن که سرش تو درس و کتاب بوده نه تو یقه دختر مردم (ببخشید)
اینجورم که براتون دسته گل اورده معلومه احساسات داره و میدونه باید چکار کنه..![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)