به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 70

Threaded View

  1. #19
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 22 بهمن 95 [ 18:24]
    تاریخ عضویت
    1393-1-30
    محل سکونت
    زیر آسمان خدا
    نوشته ها
    193
    امتیاز
    4,750
    سطح
    43
    Points: 4,750, Level: 43
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 200
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    10

    تشکرشده 916 در 198 پست

    Rep Power
    36
    Array
    سلام سوده عزیزم.
    امیدورام حالت خوب باشه.
    همین اول بگم جواب مشاوره خصوصی تقریبا ده روز یا بیشتر طول می کشه. عزیزم با این توضیحاتی که دادی در مورد اینکه همسرت قصد برگشت داره و این حرف که شما جلوی خوشی ها رو به خاطر پول می گیری برای دو ماه گذشته است و اینکه نظرش راجع به اومدن پدرمادرتون به خونه ایران مثبت بوده، پس جای امیدواری داری.
    عزیزم من با توجه به شناختی که از شوهرم داشتم، چند وقت پیش (خیلی دور نیست) یه ایمیلی براش فرستادم. طولانی بود ولی تأثیرگذار بود.
    من تو اون نوشته هم از اشتباهات خودم و هم از اشتباهات اون گفتم و از توقعاتی که ازش دارم. محتوای نامه من فرق می کرد چون موقعیت من با تو خیلی فرق داشت. شوهرم از خونه فرار نکرده بود،یه خونه جدید نگرفته بود که تنهایی زندگی کنه، و حرف از اینکه قراره تنبیهم کنه و دیرتر بیاد خونه، فقط حرف بود!!!
    من با توجه به شناخت همسرم اون ایمیلو براش نوشتم. نامه ننوشتم چون ازم دور بود و امکان ارسال برام بود اما دیر به دستش می رسید. به همین خاطر ترجیح دادم براش ایمیل کنم.
    محتوای نامه من:
    یه مقدمه درباره آشنایی و روزهای خوشمون
    عیب های خودم رو بهش گفتم و اینطوری گفتم که خیلی دارم به خاطرشون عذاب می کشم.
    از تنهایی هام گفتم که باعث شد این عیب ها بیشتر و بیشتر بشن.
    از مشکلات ارتباطیم گفتم که باعثش خودش بوده و عیب های خودشو هم بهش گفتم.
    بعدش ازش خواستم به هم کمک کنیم چون نه من تنهایی می تونم خودمو درست کنم و نه اون تنهایی می تونه خودشو اصلاح کنه.
    آخرش هم از توقعات و آرزوهام گفتم.
    وقتی هم که باهام تماس گرفت اصلا به روی خودم نیاوردم
    سریع بهم گفت خیلی مغروری قرار شد کمکت کنم خودتو درست کنی.
    نمیگم بعد از نوشتن این ایمیل خیلی همه چیز گل و بلبل شداااا.
    نه ولی تأثیرگذار بود و همه چیز تغییر کرد حتی جزئی!
    من و همسرم خیلی کم مهارتیم. هر دومون به کمک احتیاج داریم.
    به نظرم عشق سوزناکتو و اینکه برای داشتنش حاضری جونتو بدی رو بذار واسه روزی که قراره برین توی خونتون.
    الان اگر مصممی که نامه بنویسی، همون لفظ علی جان بهتره. بذار بفهمه نکنه دیگه هیچوقت بهش نگی عزیزم، عشقم یا نفسم.
    بذار یه چیزی باشه که انگیزه تلاش کردن رو بهش بده.
    پس زمینه نامه ات رو از حالت سوزناک به حالت قوی و با اعتمادبنفس در بیار.
    عیب ها و اشتباهاتت رو خیلی منطقی بیان کن و بگو دارم با کمک مشاور حلشون می کنم و خدا رو شکر کمتر از قبل بی تاب برگشتنت هستم و خوشحالم که اینطوری کمتر باعث آزارت می شم و در عوض دارم روی خودم کار می کنم که اگر روزی تصمیم گرفتی که هیچوقت برنگردی، قدرت ایستادن روی پاهای خودمو داشته باشم و برای پارمیدا مشکل ایجاد نکنم. میتونی اشتباهات اونو هم بنویسی(همون 20 درصد که خودت می دونی).
    اگه متن ایمیلمو برات بذارم مطمئنم اصلا خوشت نمیاد
    چون خیلی مغرورانه حرف زدم
    اما اگر پس زمینه نامه ات مثل ایمیل من باشه، همسرت بیشتر فرار می کنه
    هر کس شوهرشو بهتر می شناسه... ممکنه ایمیل من که زندگی منو درست کرد، زندگی شما رو برعکس از بین ببره.
    عزیزم قبل از فرستادن نامه خیلی بخونش و هر بار با توجه به شناختی که از همسرت داری اصلاحش کن.
    مثلا شوهر من اگه زیاد قربون صدقش برم و ازش تعریف کنم، فوق العاده غیرقابل تحمل میشه حتی خودشم گاهی وقتا اعتراف می کنه که بی جنبه است!!
    اما شاید علی آقا خوشش هم بیاد و رفتارشو بهتر کنه.
    اینا بستگی به شخصیت طرف مقابلت داره.
    یه نسخه رو نمی شه برای ده نفر پیچید.
    تنها توصیه کاربردی من به شما، چندین بار خوندن نامه و ویرایش اون بر اساس خصوصیات اخلاقی همسرته.
    اول محرم یکشنبه 4 آبان و 23 اکتبره.
    اربعین حسینی هم شنبه 22 آذر و 13 دسامبره.
    ولی اینکه دقیقا از اول محرمه یا شب قبلش(توی ماههای قمری، شب قبل فضیلتش بیشتر از فرداشه به خاطر همین مثلا اگه 28 تیر شهادت حضرت علی (ع) باشه، شب قبلش که 27 تیره عزاداری شروع می شه) نمیدونم باید از زندگی موفق عزیز بپرسیم.
    شما از 2 آبان پیگیر تاپیک چهل شب دعا باش. حتما مینویسن قبلش نگران نباش.
    موفق باشی گلم

    تا توانی دفع غم از خاطر غمناک کن
    در جهان گریاندن آسان است اشکی پاک کن

    ویرایش توسط Kamelia-94 : یکشنبه 27 مهر 93 در ساعت 09:14

  2. 7 کاربر از پست مفید Kamelia-94 تشکرکرده اند .

    del (یکشنبه 27 مهر 93), fahimeh.a (یکشنبه 06 تیر 95), morteza2487 (جمعه 08 خرداد 94), paiize (یکشنبه 27 مهر 93), parsa1400 (سه شنبه 29 مهر 93), بی نهایت (یکشنبه 27 مهر 93), سوده 82 (دوشنبه 28 مهر 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. درمان شخصیت کمالگرا (شخصیت وسواسی)
    توسط مدیرهمدردی در انجمن وسواس
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: دوشنبه 27 دی 00, 12:40
  2. همسر 28 ساله ام در شخصیت 14 سالگیش موند.
    توسط همراه در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 22
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 شهریور 91, 23:34
  3. پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: یکشنبه 07 اسفند 90, 23:36
  4. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: دوشنبه 20 اردیبهشت 89, 10:14
  5. شخصیت شناسی ازروی میوه ها
    توسط tina_asheghetanha در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: چهارشنبه 08 خرداد 87, 11:13

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:27 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.