با سلام/ قربونت فکر کردی اگه سالم بودی حتما میتونستی ازدواج کنی؟؟؟ یکم به اطرافت توجه کن ببین چقدر دخترها و پسرهای سالم سن ازدواجشون گذشته و نتونستن ازدواج کنن. خوب یکیشون هم شما. تازه شما مشکل داری اگه مشکل نداشتی و نمیتونستی ازدواج کنی بیشتر هم عذاب می کشیدی. توصیه من اینه: بیخود تمام اهداف و انرژیتو روی این مساله متمرکز نکن، حالا حالاها میخوای زندگی کنی پس برای آیندت برنامه ریزی کن. دایره ارتباطاتت رو تصحیح کن تا تنهایی کمتر آزارت بده... مشغولیاتی برای خودت فراهم کن تا ذهنت درگیر باشه و افکار منفی سراغت نیاد. برای خودت زندگی کن و خانمی کن... همه چیز در ازدواج خلاصه نمیشه... اینو مطمئن باش. تو میتونی یه دوشیزه موفق و برجسته باشی. اینو از خودت دریغ نکن... تا بعد چه پیش آید.
خداوندا! دستم را گرفته اي ... مگذار دستت را رها كنم ...
علاقه مندی ها (Bookmarks)