به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 24

Threaded View

  1. #8
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 13 مرداد 95 [ 23:35]
    تاریخ عضویت
    1393-1-12
    نوشته ها
    74
    امتیاز
    2,977
    سطح
    33
    Points: 2,977, Level: 33
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 73
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    8

    تشکرشده 220 در 65 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ممنون samanft عزیز. قبلن که خیلی بسته برخورد میکردم کلن خودم هم خجالت میکشیدم. ولی از وقتی که رفتم سر کار بهتر شدم. الان اصلن خجالت نمیکشم. شده که توی جلساتی شرکت کردم که همه اعضا بجز خودم آقا بودن. راستش این جمله شما رو زمان دانشجویی یکی از همکلاسیهای پسر خیلی غیرمستقیم بهم گفت. یعنی همینکه میترسه که برخورد بدی ببینه ولی خب اون قصدش دوستی بود و منم با کسی دوست نمیشم بنابراین برام مهم نبود که چی میگه. چون فکر میکردم کسی که به ازدواج فکر کنه چون پیشنهاد بدی نمیخواد بده پس ترسی هم نداره
    الان ولی به نظر خودم توی برخوردهای کاری راحت هستم ولی خب هنوز هم خجالت میکشم که خارج از حیطه کار با کسی حرفی بزنم مگر اینکه گفتگوی جمعی باشه
    دخترهای دیگه اینطوری نیستن راحت شوخی میکنن و صمیمی میشن . من همیشه اول که وارد محفلی میشم کاملن حس میکنم که ادمها بهم توجه میکنن ولی رفته رفته انگار که فراموش میکنن و میرن دنبال ادمهای دیگه. انگار برقرار کردن رابطه غیرکاری با من سخت یا اون جذابیت اولیه به راحتی فراموش میشه. واسه همین میگم این همکارم هم به جایی نمیرسه
    دقیقن سوالم اینه که چطوری بعد از اینکه اون جذب اولیه اتفاق افتاد رابطه رو حفظ کنم.
    جناب خاله قزی عزیز از شما هم ممنونم. منظورم فراهم کردن شرایط ازدواج نبود منظورم این بود که آقایون راحت تر میتونن همسر دلخواهشون
    رو پیدا کنن. مثلن من اگر یک پسر بودم و از بک دختر خوشم میومد به راحتی موضوع رو عنوان میکردم و تکلیفم مشخص میشد ولی در عالم دخترانه باید صبر کنی و معلق بمونی

  2. 3 کاربر از پست مفید شمیم بهار تشکرکرده اند .

    khaleghezey (شنبه 19 مهر 93), nahid-111 (شنبه 19 مهر 93), SpecialBoy (شنبه 19 مهر 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:20 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.