به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 12

Hybrid View

  1. #1
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array
    سلام

    این خیلی خوبه که نمی خواهی در یک رابطه چند ساله بمانی و بعد ازدواجی که معلوم نیست بشه پیش بیاد . من هم به شما توصیه تاکیدی دارم که به ایشون بگویی خانواده اش را متقاعد کند تا رسماً به خواستگاری بیایند و برای این منظور به رابطه دوستی ادامه نده و یک بازه زمانی تعیین کن که اگر اقدام شد که شد اگر نه نمی توانی منتظرش باشی و به خواستگاران دیگر اجازه ورود می دهی . این هم محک خوبی هست هم تکلیف تو را روشن می کند امروز ، نه چند سال دیگر .

    اما نکته مهمتری برایت دارم و آن اینکه :

    به هیچ وجه به شناختی که الآن داری توجه نکن و به عبارتی اعتماد نکن
    . همه چیز الآن تحت تأثیر عواطف بین شما خوب و عالی و گل و بلبل هست اما ویزگیهایی هست که حتی ممکنه خود شما دو نفر در خودتون پی نبرده باشید بعبارتی می خواهم بگویم شناخت هرکدام از شما در مورد خودتون بطور فنی کامل و کافی نیست چه رسد به شناختتون در مورد همدیگر از این جهت که با همان شناخت ناکافی اتان در مورد خودتون ، دیگری را هم می بینید بگذریم از رابطه عاطفی شما که شناخت را تحریف می کند . لذا شما شخصاً نیاز داری که به یک مشاور مطمئن و حاذق مراجعه کنی و نسبت به تیپ شخصیتی خودت شناخت تخصصی پیدا کنی و تیپ مناسب تیپ خودت را هم بفهمی که کدام است و بسنجی که آیا ایشون همان تیپ هست . و دیگر اینکه خواستگاری را با ازدواج یکی ندان بلکه خواستگاری را شروع شناخت رسمی و جدی آن هم به کمک یک روانشناس از همدیگر بدان و همین را به ایشان هم بگو . البته اگر می خواهی ازدواجی منطقی و پایدار داشته باشی نه صرفاً احساسی .

    موفق باشی





  2. کاربر روبرو از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده است .

    SpecialBoy (شنبه 19 مهر 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. آیا همسر من افسرده ست؟ چگونه زندگی مو درست کنم؟
    توسط هم آوا در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: دوشنبه 06 فروردین 97, 08:49
  2. درخواست مهريه تو شرايطي كه دارم درست هست؟
    توسط darya.f در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 29
    آخرين نوشته: شنبه 15 مهر 91, 13:33
  3. پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: شنبه 20 خرداد 91, 14:03
  4. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: یکشنبه 07 فروردین 90, 07:04
  5. ایا دخالت در زندګی خواهرم و شوهرش درست است؟
    توسط بهشت در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: دوشنبه 20 دی 89, 16:34

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:07 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.