چه بچه مثبت شدن مردم
آورین آورین
خوبه ها کل کل نباشه منم میرم به درسای عقب افتادم می رسم.
حالا جا داره اینجا از کل دوستانی که خیلی فسفر سوزوندن وگویا قلبشون هم در این بحث دچار مشکل شده دلجویی کنم خیلی بهشون فشار اومد.
از مادرم هم تشکر میکنم که مشوق من در رسیدن به این موفقیت بودند.
دیگه رفتم![]()





















علاقه مندی ها (Bookmarks)