دیروز عید قربان بود . ما پارسال این موقع زندگی مشترکمون رو شروع کردیم . خیلی سختی کشیدیم اما با هم ازش عبور کردیم . دیروز که یادآوری می کردیم برامون شیرین بود.
روز خوبی بود . بگذریم . یه جمله که شاید ساده ترین اما برای من شیرین ترینش بود و خیلی به دلم نشست این بود.
من ازدواج موفقی داشتم و از تو و زندگیم راضیم
![]()







من ازدواج موفقی داشتم و از تو و زندگیم راضیم 
پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)