سلام
امروز به مشکلات خودم هم فکر کردم.ممنون میشم برای حل مشکل خودم و همسرم کمکم کنید
1- به شدت خستم حتی وقتی از خواب بلند میشم شب ها زودتر از 3 4 خوابم نمیبره و صبح ها ساعت 10 بلند میشم ولی به شدت کسلم و از روز بدم میاد البته وقتی سر کار میرم هیچ مشکلی ندارم و یا وقتی همسرم سر کار میرفت صبح خیلی سرحال بلند میشدم ولی الان حتی وقتی خونم نباشه دوست ندارم بیدار شم
2- خیلی سعی میکنم یه خط بین رابطم با فرزندم و همسرم بزارم ولی گاهی نمیشه و واکنش های ناخوداگاه عصبی نشون میدم به دخترم
3- نمیتونم با همسرم حرف بزنم یعنی دلم میخواد خیلی چیزا بگم ولی نمیشه
4- موقع ناراحتی ابتدا با ارامش برخورد میکنم ولی وقتی میبینم همسرم بیتوجه رد میشه خیلی عصبی میشم جدیدا" و بدوبیراه میگم یا سکوت میکنم و خودخوری ولی قطعا" یه واکنش فیزیکی عصبی مثل کوبیدن در یخچال و ... نشون میدم
5- تصمیم میگیرم وضع موجود بهبود بدم ولی خیلی زود ناامید میشم و احساس میکنم چرا باید تحقیر بشم ؟ یا به چه قیمتی این رابطرو ادامه بدم
6- همونجوری که با خانوادم رفتار میکنه منم با خانوادشم (البته اخیرا") مثلا" امروز که عید بود گفتم عصر یه سر بریم خونه مامانت گفت من هیچ جا نمیام نه خونه مامان تو نه خودم منم دیدم اینجوریه یه زنگم به خانوادش نزدم تبریک بگم نمیدونم درسته یا غلط
7- دلم با زندگی نیست نمیدونم چجوری بگم منظورم نمیتونم دلم باهاش صاف کنم یا احساس نمیکنم این خونه مال منه نمیتونم به هیچ لحظه ای مطمین باشم








علاقه مندی ها (Bookmarks)