به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 64

Threaded View

  1. #34
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 15 آذر 93 [ 21:23]
    تاریخ عضویت
    1393-4-19
    نوشته ها
    311
    امتیاز
    722
    سطح
    14
    Points: 722, Level: 14
    Level completed: 22%, Points required for next Level: 78
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocial3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    958

    تشکرشده 757 در 256 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    47
    Array
    پونیو جان جوابت کوتاه بود و ناامید کننده!!!!

    مگه نمیخوای مشکلت حل بشه؟ چرا قهر میکنی؟ وایسا و یه بار برا همیشه این فکرا رو از ذهنت پرت کن بیرون.

    من بابت این که بهت گفتم تنبل به هیچ عنوان معذرت نمیخوام. تنبلی یه ویژگی مثل گیج بودن که نیست. تنبلی یه چیزیه که یاد گرفتی. تو دختر باهوش و با استعداد داری با تنبلی خودتو

    بدبخت میکنی.

    بهت گفتم سطحی فکر میکنی به خاطر اینکه این همه ارزش وجودی تو گذاشتی کنار چسبیدی به خوشگلی. اونم به حرفای باد هوای یه دختره که معلوم نیست چشاش چپه یا کرم داره یا

    فکش لقه و معلوم نیست چه مریضی داره ، و مهم تر از همه اینکه الان رفته داره درسشو میخونه و دنبال زندگیشه و فقط و فقط یه جمله به تو گفته و اصلا شاید یادشم نباشه!!!!

    خوب حالا که تا اینجا اومدم و تو رو از خودم دلگیر کردم دوست دارم بهت کمک کنم که بهتر شی. برا همین کمال گرایی و یه روزه خوب شدن و فرشته و خدا رو بذار کنار. خودت باید بیای و

    همت کنی و خودتو درست کنی. بهتره با اصلاح این حرفت شروع کنی به بالا بردن اعتماد به نفست.

    پیش دوستامم میگم خیلی تازگی بد شده پوستم
    خوب بابت این حرفت چه نتیجه ای میگیری؟ پوستت خوب میشه یا ناراحتیت کم میشه؟

    میدونی نتیجه اش چیه؟ نه تنها پوستت خوب نمیشه بلکه بدترم میشه به اضافه ی اینکه دست این و اونم آتو میدی واسه اینکه بهت گیر بدن. فردا اگه دوستت ازت پرسید پوستت چرا بهتر

    نشده خودت میخوای ناراحت شی دیگه!!!!

    بعدشم گند میزنی تو اعتماد به نفست!!!!

    به جای اینکار خوب مگه نمیگی پول دکتر رفتن نداری؟ خودت بررسی کن پوستتو. چربه یا خشکه؟ مثلا صورت من سمت لپام و پلکام خشکه ولی بقه جاها چربه. جوش درمیاوردم

    مخصوصا رو پیشونی و اطراف بینی ایم. اونم جوش نه ها جووووووش!!! سمت لپم یا بالا پلکم هم پوسته پوسته میشد. پوستم مختلطه. دیگه از این بدتر کجا میتونی پیدا کنی؟

    رفتم عطاری یه صابون روشن کننده ضد جوش خریدم تموم شد رفت پی کارش. سه هزار تومن پول دادم الان نزدیک یک ساله استفاده میکنم. هفته ای یه بار میزنم قبل خواب. حالا نه جوش

    دارم نه پوسته پوسته میشه صورتم. یه کرم مرطوب کننده ارزونم خریدم شبا قبل خواب میزنم.

    خوب حالا خودت قضاوت کن اصلا سه هزار تومن چیزیه که به خاطرش شرمنده بشم؟ برم پیش دوستام به جای اینکه بگن پوستت چقدر صافه و خوش به حالت بگن چرا پوستت این جوریه؟

    آره صابون و کرم خوب و گرونم هست ولی خوب اون واسه کسایی که پولشون زیاده. واسه من نیست.

    یا واسه کبودی زیر چشمت، هزار تا راه داره که کمرنگ بشه. به خدا نمی ارزه بابتش ناراحتی بکشی و غصه بخوری. باور کن حتی دماغم راه داره. یکم از فاز بدبخت نشون دادن خودت بیای

    بیرون و حواستو به مردم جمع کنی و پیگیر باشی پیدا میکنی.

    راستی پونیو عینک که نمیزنی؟

    اگه قهر کردی بیا آشتی

    بقیه رفتارا و حرفاتم بگو اینجا بچه ها نظر بدن و کمکت کنن. خوبه این جوری برات.

    - - - Updated - - -

    شرمنده ام بازم بابت کش دادن مشکلم من دیگه راجع به صورتم حرفی نمیزنم اصلا تسلیم خواست خدا میشم دلش خواست منو اینجوری بدنیا بیاره خداست دیگه . زودتر باید تسلیم میشدم و واقعانی باید تسلیم میشدم اونم واسه همیشه. مگه با گریه و زاری من دلش سوخت برام خوشگلم کرد اون موقع که مسخرم میکرند من له شدم مگه کاری کرد که دهن همه بسته شه من خودم باید دهنشونو میبستم . با سکوتم قبول کردم که ایراد دارم .
    چرا میندازی گردن خدا؟

    پونیو چرا حواست نیست. بهم گفتی تو خانواده تون هیچ کس به خودش ایراد صورت و قیافه نمیگیره مگه نه؟

    تو شبیه خیلی ها هستی تو فامیلتون. پس تو چرا باید به خودت گیر بدی؟ نگو که تو فامیلتون خاصی. چرا اونا دارن به کار و زندگیشون میرسن ولی تو؟؟؟؟؟؟؟؟

    پونیو این خیلی مهمه که بری و باهاشون حرف بزنی.

    با خواهرت و مادرت. باهاشون حرف بزن. ازشون بخواه از ناراحتیشون بگن و از بچگیشون میفهمی که همین خواهرتم حرفای تو رو میزنه ولی به نظر تو خوشگله. تو هم هستی فقط از بس گیر

    دادی به خودت باور نمیکنی. میدونم میگی دوستات دروغ میگن یعنی چی. برام آشناست این حس و حال.با گوشت و پوستم حسش کردم.

    تو اونا رو داری که کمکت کنن. ولی من هیچ کس رو نداشتم. اینجا و آدماشو با کل دنیا عوض نمیکنم.

  2. 3 کاربر از پست مفید تیام تشکرکرده اند .

    nahid72 (جمعه 11 مهر 93), parsa1400 (جمعه 11 مهر 93), پونیو (جمعه 11 مهر 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. چرا منو پس زد؟
    توسط مهتاب در شب بارانی در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 34
    آخرين نوشته: شنبه 23 بهمن 89, 17:55
  2. +پس عشق و دوست داشتن کجاست؟؟؟
    توسط هوشیار در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: یکشنبه 26 مهر 88, 10:13

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:51 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.