سحر جان مشخصه که خودت هم مرددی...
نکنه خدای ناکرده بعد از مدتی که طلاق گرفتی مثلا چند ماه بعد پشیمون بشی و به پدرت بگی من بخاطر شما جدا شدم با خودش مشکلی نداشتم
سحر جان چرا حضوری نمیری پیش یه مشاور تا مطمئن بشی؟؟
تشکرشده 1,505 در 452 پست
سحر جان مشخصه که خودت هم مرددی...
نکنه خدای ناکرده بعد از مدتی که طلاق گرفتی مثلا چند ماه بعد پشیمون بشی و به پدرت بگی من بخاطر شما جدا شدم با خودش مشکلی نداشتم
سحر جان چرا حضوری نمیری پیش یه مشاور تا مطمئن بشی؟؟
همه آبهای دریا هم نمی توانند یک کشتی را غرق کنند
مگر اینکه در داخل کشتی نفوذ کنند
بنابراین
تمام نکات منفی دنیا روی شما تاثیر نخواهد داشت
مگر اینکه شما اجازه بدهید...
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)