سحر جان مشخصه که خودت هم مرددی...

نکنه خدای ناکرده بعد از مدتی که طلاق گرفتی مثلا چند ماه بعد پشیمون بشی و به پدرت بگی من بخاطر شما جدا شدم با خودش مشکلی نداشتم

سحر جان چرا حضوری نمیری پیش یه مشاور تا مطمئن بشی؟؟