فرشته مهربان اُبُهَتت کُلِ کَل کَل و برداشته
یعنی تا لیست ارسال ها رو دیدم که شما توی کل کل پست گذاشتید واکنشم این بود؛ اُه اُه ، یا قمر بنی هاشم !!!!!!!!!!!!!![]()
آقایون از پست قبلیتون کمر راست نکردن که بعدی رو گذاشتین، فرصت بدین دوران نقاهت رو طی کنن...
و اما،
منو ترس؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من از سوسکم نمیترسم! (یه همچین دختر شجاع دلیم من...) فقط در لفافه به بچها یادآوری کردم دامنه اعمال قدرت تا کجاست، همین.
البته وقتی میگین کیسه دسته دار کافی یعنی ی نقشه هایی دارینــــــــــــا؟!
آقایون احیانا اگر پیداتون شد مراقب پستاتون باشید ایشون هنوز صورتی هستناآآآآ
پ.ن» فکر کنم بعضیا میخوان منو تو افق های نیلگون خلیج همیشه فارس محو کنن...
گفتم نکنین اینم نتیجش، کیسه و گونیو...









علاقه مندی ها (Bookmarks)