خانمهای عزیز ببنیدماهرچی هم دادوفریادکنیم توتالارکسی نمیشنوه....امااین آقایون وقتی مدیرپشتوانه شون هست دیگه احتیاجی به دادوفریادوزحمت ندارن...بگن سلام آقای مدیریک سال شارژ میگیرن والاااا
جناب مدیرهم توی گروه اینهاهستش...اونوقت ماااااا!!!فرشته مهربان اصلا بهمون سرنمیزنه...اصلا یه بارنشدشارژیه هفته ای به گروه ما بده....
ایییییی خداااااااا
![]()











علاقه مندی ها (Bookmarks)