ممنون پونیو جون بابت جواب سوالام.
من تو بحث بقیه بچه ها در مورد عمل بینی شرکت نمیکنم و معتقدم که تو اگه طرز فکرتو عوض کنی بعدش میتونی عاقلانه تصمیم بگیری ولی بحثشون و تجربیاتشون جالبه.
عزیزم من همون اول که تایپیکتو خوندم اولین جمله ات نظرمو به خودش جلب کرد.
پونیو جون من اون سوالارو ازت عمدی پرسیدم چون قبلا جوابشو میدونستم. میخواستم امتحانت کنم میپرسی براچی؟ خوب برای اینکه به خودم ثابت کنم که دارم در موردت درست فکرشاید خیلی هاتون بگید باز این شروع کرد !
میکنم.
من که روانشناس نیستم ولی خودمو که میشناسم!!!!
یه سوال دیگه میپرسم خوب فکر کن و بهم جواب بده خواهش میکنم بدون هیچ خجالت ، ترس و ... جواب بده. صادقانه صادقانه. اصلا مثل من به عواقب حرفات فکر نکن!!!
پونیو اگه تو واقعا زشتی پس چرا یه عده بهت میگن خوشگلی ؟
1-راست میگن واقعا خوشگلی اما.... 2- دروغ میگن به خاطر اینکه....... 3- تو اندازه ی خودت خوشگلی و غیر طبیعی نیستی اما......
اگه جوابت گزینه ی 1 هست بگو چه موقع هایی واقعا فکر میکنی خوشگلی و چه چیزای خوشگلی تو خودت میبینی . همه رو تک به تک بگو.
اگه جوابت گزینه ی 2 باشه میشه بهم توضیح بدی فکر میکنی چرا دروغ میگن و برای چی بهت میگن خوشگلی؟
اگه جوابت گزینه ی 3 هست کلا هر چی ایراد داری رو بگو. خواهش میکنم تمام ایرادایی که خودت واقعا واقعا واقعا قبول داری رو بگو . نه اونایی که لحظه ای به ذهنت میرسه.
نه اونایی که اطرافیانت بهت میگن و بابت ناراحت میشی. در واقع مثلا اگه یکی به تو بگه چشات چپه ناراحت میشی چون چشات چپ نیست.
واقعیت ها رو بگو.
راستی پونیو اگه یه سوال دیگه بپرسم ناراحت نمیشی!!!! اگه تو یه شرایط دیگه داشتی مثلا اگه الان متاهل بودی و یکی بود تو رو دوست داشت اونوقتم این فکرا رو میکردی؟
خیلی ممنون.





.

باور کنید خوشی زیر دلم نزده بچه پولدارم نیستم خیلی خوشگلم نیستم اما اختلال بدشکلی بدن ندارم یا شاید هم دارم نمیدونم!
معمولا آدمای زیبا این اختلال رو دارند؟؟؟؟ چون فکر کنم کسی که از نظر اکثر آدما زیبا ست نمیگه من زشتم مثلا مونیکا بلوچی هیچوقت احساس نمیکنه زشته! معمولیا دوست دارند خیلی خوشکل باشند .... زشت نیستند فقط خیلی زیبا نیستند همین !
چرا اینا رو گفتی؟
زشت با نمک خوبه یا خوشگل بی نمک اینام سلیقه ایه ! ؟
آ خه خودم از دست خودم خستم من از خودمم معذرت میخوام ....

علاقه مندی ها (Bookmarks)