سلام
اولا معتقدم خواهرتون درست میگن و شما زیادی حساس شدین.
اهل شعار دادن نیستم و حرفی که میزنم عین حقیقته و حالا مثل بخوام گولتون بزنم و اینا نه اصلا اینطور نیستم.
میخوام چند لحظه چشماتون رو ببندین و تصور کنین قیافه رویایتون رو دارین.حالا تصورتون چیه؟ الان مشکلات حل شد؟الان وقتی وارد اجتماع شدین همه میگن واو عجب آدم خوشگلی؟!الان همه شما رو میپذیرن؟
اونوقت الان که قیافتون عادی و خوب هست چی؟الان هرجا میرین میگن این کیه دیگه بابا؟کاش این اینجا ها پیداش نمیشد!
اینطوری فکر میکنید؟
اگه بدونید مردم به یه سردرد عادی خودشون بیشتر اهمیت میدن تا مردن من و شما دیگه ذهنیت و حرفشون براتون مهم نیست.مردم اونقدر دغدغی ذهنی دارن که این چیزا براشون مهم نیست.
اگرم میبینید دور و بر آدمای خوشگل شلوغ تره به خاطر مسائل... هست و گرنه زیبایی یا عادی بودن شما هیچ اهمیتی واسه مردم نداره.
در ضمن زیبایی هم دارین اگه نظر خودتون برا خودتون مهمه فقط باید بگم که هر آدمی زیبایی داره فقط سبکش فرق میکنه.یکبار با دید دیگه ای به خودتون نگاه کنید...








علاقه مندی ها (Bookmarks)