سلام پونیو
من نتونستم پست های دیگه رو بخونم . فقط پست اولتو خوندم . اگه حرف تکراری زدم ببخشید .
ببین شما حتی اگه n مبلغم خرج می کردی تا قیافه ای رو که می خوای بدست بیاری اولا" تضمینی نداشت که اونطوری که می خوای بشی
ثانیآ مطمئن باش این کار فقط می تونست موقتا" تو رو خوشحال کنه . می دونی چرا ؟
چون اینطوری نیست که وقتیم که قیافه ی ایده آلتو داشته باشی هر روز بری جلوی آینه بگی چون من خوشگلم پس خوشحالم . نه اینجوری
نیست . این قیافه ی جدیدم بعد از یه مدت می ره تو انباری همه ی چیزایی که داریم و قدرشو نمی دونیم مثل سلامتی . خانواده و هزار تا
چیز دیگه ...
مگه هر روز که پا می شی از این که سالمی پشتک می زنی ؟؟؟
من نمی گم زیبایی چیز بدیه اصلا" هم مخالف جراحی زیبایی نیستم فقط می گم حواستو جمع کن که از چی انتظار چیو داری یعنی این جمله
رو زیبایی = خوشبختی از ذهنت پرت کن بیرون !!!!








علاقه مندی ها (Bookmarks)