با سلام خدمت همه دوستان مخصوصا شما خانوم محترم.
به نظرم برو طلاق بگیر
.
.
.
.
.
.
نه یه لحظه صبر کن یکی از دوستام میگه طلاق نگیر
.
.
.
.
.
.
.
الآن اون یکی دوستم گفت بره طلاق بگیره بهتره
.
.
.
.
خلاصه خانوم محترم می خواستم بگم در این باره هر کس یه نظری داره.شاید میلیاردها نظر که هر کدوم با اون یکی متفاوته.اما می دونی تو این چند میلیارد نظر کدوماش مهمه؟نظر خودت.نظر خانوادت.نظر شوهرت.نظر خانواده شوهرت.
من هرگز نمی تونم.درک کنم چه طور بعضی از دوستان با این شناخت سطحی از روحیات شما و همسرتون رای به ادامه زندگی یا حتی وقیحانه تر رای به طلاقتون می دن.
بنابراین من هیچی نمی گم.خواستی ادامه بده خواستی هم نه.من.اگه الآن.روبرو مم بودی و ساعت ها از زندگیت واسم می گفتی این حق رو به خودم نمی.دادم که به جای تو تصمیم گیری کنم.
تو چه توقعی از این تالار داری؟توقع داری بیان بگن طلاق بگیر؟یا اینکه بگن ادامه بده؟هر دو اینها.توقع بزرگیه.
اینجا فقط یه سری نظر می دن که تو فکرت باز تر شه واسه تصمیم گیری نه اینکه واست تصمیم بگیرن.
ای کاش زودتر از اینا به فکر بهبود زندگیت می افتادی.چقدر به همسرت.محبت کردی؟چقدر خونوادت به همسرت محبت کردن؟
ای کاش زودتر به فکر بهبود زندگیش می افتاد.چقدر بهت محبت.کرده؟چقدر خونوادش بهت محبت کردن؟
ای کاش زودتر به فکر.بهبود زندگیتون می افتادین؟چقدر بهم محبت کردین؟چقدر خونوادهاتون به هم محبت کردن؟
یه زوج باید واسه زندگیشون تلاش کنن.یه زندگی ساده راحت به دست نمی آد!!!
گیرم که طلاق هم گرفتی.نمی تونی که همین جوری عذب بمونی.باید شوهر کنی.شوهر دوم.بله لفظ خیلی قشنگی نیست.ولی واقعیته.
فکر می کنی شوهر دومت خیلی بهتر از این شوهرت میشه؟نمی دونم شایدم بشه.ولی اگه نشه چی؟می خوای از اونم طلاق بگیری.فکر.نکنم قدرت همچین.کاری.رو داشته باشی..به هر حال...من.تو مشکلات که می گشتم دیدم مشکل تو از همه راحت تره گفتم بیام واسه تو کامنت بزارم.والا راستشو بخوای توقع این کامنت ها رو نداشتم.در پایان چند توصیه خلاصه:
راحت نباز.تلاشتو بکن.
مشاور تخصصی برو.
محبت و فداکاری رو جایی تو حرفات ندیدم.
مهم خودتون دوتاییت.تو این جهان نمی شه همه.رو راضی نگه داشت.همه امامای ما رو دشمناشون شهید کردن.یعنی حتی یه فرد معصوم نمی تونه همه رو موافق خودش نگه داره.اگر هم کسی بتونه چیزی جز یک روباه دورو نیست.
کاش آشتی می کردید.من شخصا از طلاق بدم میاد.یه نظر شخصی بود.
از ته دل امیدوارم خوشبخت بشی دوست عزیز.من بیست سالم بود دانشجو تربیت معلم.یا علی.








علاقه مندی ها (Bookmarks)