راستشو بگید چیکار کردید فرشته مهربان اومده اینجا؟
کسی پبام خصوصی داده؟؟
آخه نمیگید اگه جناب مدیر هم تشریف بیارن هواخواهی آقاییون ما باید چیکار کنیم؟
البته ی نکته ظریف وجود داره، فرشته گرامی با لباس رسمیه صورتی اومدن پس طبیعی نفس آقایون قطع بشه و در ظاهر کوتاه بیان...
اگر فرشته مهربان با رنگ آبی تشریف بیارن و قول بدن بعدا از قدرتشون برای ادب کردن استفاده نمیکنن،میشه یه روی دیگه مردا رو کشف کرد.
بحث احترامه یا قدرت فرشته مهربان در محو کردنتون از صفحه تالار؟فکر نکنید ترسیدمااا نه فقط بحث احترامه
به هر حال از من میشنوید بزرگان و قدرتمندان تالار رو وارد کل کل نکنید
بابا اینا از بچه های بالان
آخرش دودش تو چشم ما کاربرای آبی رنگ میره هــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــا![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)