مشاور هم برم همه حرفایی که اینجا گفتند بهم رو میزنه . از صبح همش دارم گریه و زاری میکنم خودزنی هم کردم اتاقمو بهم ریختم و وسایلمو پرت و پلا کردم یه حالتای جنون آمیزی پیدا کردم من از نظر همه دختر فوق العاده آرومی ام ولی نمیدونند من چه آشوبیه تو وجودم . آرامشم کجاست پاک قاطی کردم . گریه میکردم و از خدا طلب مرگ کردم نمیتونم خود کشی کنم ... قرص هم ندارم . نمیدونم خدا چی میخواد ازم چه انتظاری داره ازم وقتی همه را ه هارو بروم بسته. روم نمیشه زنگ بزنم کلاس رو کنسل کنم . .. به خاطر فراموش کاری میخوام بمیرم ...