صبرت تموم شده ولی سیاست نداری
اگه داشتی جوری رفتار میکردی که خودت بری برای خواهر زاده اش کادو بخری
درست یا غلط بودن حرفهات رو کاری نداری،تا حدودی هم حق داری ولی همیشه توی شان خودت رفتار کنه،شوهرت محبت کردن بلده همینطور که عاشق یه بچه کوچولو شده،منتها شما دوتا کارتون رسیده به لج و لجبازی عوض اینکه سر مسائل مهم مثل دوتا آدم بالغ صحبت کنید،بهترین زمان و وقت حرف زدنتون رو در مورد یه بچه فسقلی هدر میدی،سیاست داشته باش الهام جان،خودت پیش قدم شو توی خرید کادو برای هر کدوم از اعضای خانواده اش،میدونی اگه کل حق هم باتو باشه ولی چون حرص میخوری و جوش میزنی همسرت ازش سواستفاده میکنه .در ضمن قناعت کردن و رعایت حال همسرت رو کردن نشونه خانومیت هستش ولی تا این حد از خواسته و علایقت نگذر که بعدا منتشو بذاری.یه سری چیزها مهم و ضروری هست که از تو و همسرت برای همدیگه تدارک دیده بشه
کاش یکم بزرگتر هاتون پیش قدم میشدن








علاقه مندی ها (Bookmarks)