به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 30
  1. #11
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 15 مرداد 96 [ 18:45]
    تاریخ عضویت
    1392-11-04
    نوشته ها
    60
    امتیاز
    3,364
    سطح
    36
    Points: 3,364, Level: 36
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 136
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger First ClassVeteran
    تشکرها
    64

    تشکرشده 117 در 38 پست

    Rep Power
    0
    Array
    اوووووووووووووووف یا خدا همه تجربه دارن خخخخخخخخخ
    میدونید دوستان من اگه اشتباهی پام بره رو یه مورچه و بکشمش تا دو سه ساعت حالم گرفتس شاید این موضوع درکش براتون سخت باشه ولی من همین طورم
    الانم که میگه حلالت نمی کنم ولی من حرفای بچه ها رو به دیده منت می گیرم و میگم به جهنم که حلالم نمی کنی(حال کردین؟)
    ولی اینی که من دیدم به این راحتی ها دس بردار نیست تا منو نکشه ول نمی کنه امروز باهاش تند حرف زدم تا ازم زده بشه ببینم جواب میده
    خدا کمک کنه فقط
    dokhi_19 حالا فهمیدی چرا هرچی پروفایل داشتم حذف کردم بابا به خدا تو خیلی جنبه داشتی؟
    حالم از هرچی فیس بوکو لاینو وایبرو وی چتو و..... به هم میخوره
    دیگه دختره تو خیابون چپ نگاه میکنه چار ستون تنم میاد به لرزه
    ویرایش توسط محمد هم دل : سه شنبه 01 مهر 93 در ساعت 23:40

  2. 3 کاربر از پست مفید محمد هم دل تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (پنجشنبه 03 مهر 93), بانوی آفتاب (پنجشنبه 03 مهر 93), دختر بیخیال (جمعه 04 مهر 93)

  3. #12
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 02 مهر 93 [ 10:09]
    تاریخ عضویت
    1393-4-31
    نوشته ها
    254
    امتیاز
    976
    سطح
    16
    Points: 976, Level: 16
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 24
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdrive500 Experience Points31 days registered
    تشکرها
    156

    تشکرشده 290 در 156 پست

    Rep Power
    37
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط محمد هم دل نمایش پست ها
    اوووووووووووووووف یا خدا همه تجربه دارن خخخخخخخخخ
    میدونید دوستان من اگه اشتباهی پام بره رو یه مورچه و بکشمش تا دو سه ساعت حالم گرفتس شاید این موضوع درکش براتون سخت باشه ولی من همین طورم
    الانم که میگه حلالت نمی کنم ولی من حرفای بچه ها رو به دیده منت می گیرم و میگم به جهنم که حلالم نمی کنی(حال کردین؟)
    ولی اینی که من دیدم به این راحتی ها دس بردار نیست تا منو نکشه ول نمی کنه امروز باهاش تند حرف زدم تا ازم زده بشه ببینم جواب میده
    خدا کمک کنه فقط
    اصن حرف نزن
    من خودم تجربش رو دارم
    تا زمانیکه طرف جوابم رو میداد عصبی تر میشدم
    آخرش یه روز برگشتم گفتم
    اصن تو چرا جوابمو میدی ما که قرار نیست دوباره رابطه رو شروع کنیم
    بذار هرچی بدی هست ببینیم
    بذار یادم بمونه بهم بی احترامی کردی جوابم رو ندادی
    بلاک کن
    انقدر اس میدم خسته میشم آخرش اشکامم خشک میشه
    ولی بگم من از 4 سال قبلش طرفمو دوست داشتم
    یه سال باهاش رابطه داشتم
    تا جرئت کردم بهش بگم وابسته ام کرده
    کلن دوست نداشتم فک کنه وابسته ام
    ولی دیگه آهری از دستم در رفت

    موردت 3 روزه وابسته شده
    نهایت یه ماهه یادش میره
    بلاکش کن
    چه تند و چه آروم جواب نده
    بره خودش بهتره

    - - - Updated - - -

    خیلی هوشم اومد تو عنوان تاپیک ایشون رو دهترهانوم خطاب کردی
    خیلی هم خوبه که دوست نداری به مورچه صدمه بزنی
    برادر این که گذشت
    این رو باید اینجوری تموم کنی که گفتم
    راه دیگه نداره
    مشکل از هودشم هست
    که ندیده وابسته میشه
    ولی از این به بعد دیگه سراغ رابطه با چت نرو
    بذار یه نفر رو بشناسی بعد
    دهترا زود وابسته میشن
    هیلی هم اذیت میشی ( از لحاظ نیاز به ارتباط با جنس مخالف )
    تو اکیپ های گروهی
    رابطت رو با دهترا راهت تر کن
    هیچ وقت تا وقتی که اطمینان نداری
    رابطه ی دو نفره رو شروع نکن

    - - - Updated - - -

    خواهشا جناب هم دل
    تاپیک هاتون رو ار 2 شهریور یه نگاه بندازید
    درست نیست این کارا
    اونم تو این مدت کوتاه
    وقتی هودتونم چت رو روش مناسب همسر گزینی نمی دونید
    http://www.hamdardi.net/thread-34981.html
    بره چی این کارا رو می کنید
    بالاهره یه جا ممکنه یه اتفاقی واسه کسی بیفته
    برادر من
    23 ساله هستید
    اول یه کار و بار درست خسابی پیدا کنید
    بعد که احساسات جوانی فروکش کرد
    به فکر زن باشین

  4. 4 کاربر از پست مفید nafiseh joon تشکرکرده اند .

    محمد هم دل (سه شنبه 01 مهر 93), zemestoon (چهارشنبه 02 مهر 93), اسیر دل (چهارشنبه 02 مهر 93), دختر بیخیال (جمعه 04 مهر 93)

  5. #13
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 01 بهمن 93 [ 12:22]
    تاریخ عضویت
    1393-4-04
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    715
    امتیاز
    2,352
    سطح
    29
    Points: 2,352, Level: 29
    Level completed: 35%, Points required for next Level: 98
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points3 months registeredSocial
    تشکرها
    1,083

    تشکرشده 1,447 در 508 پست

    Rep Power
    113
    Array
    خطتتو عوض کن
    هرکس بخواهد کاری را انجام دهد
    "راهش را پیدا میکن "
    هرکس نخواهد کاری را انجام دهد
    "بهانه اش را"

  6. کاربر روبرو از پست مفید maedeh120 تشکرکرده است .

    دختر بیخیال (جمعه 04 مهر 93)

  7. #14
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 02 مهر 93 [ 10:09]
    تاریخ عضویت
    1393-4-31
    نوشته ها
    254
    امتیاز
    976
    سطح
    16
    Points: 976, Level: 16
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 24
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdrive500 Experience Points31 days registered
    تشکرها
    156

    تشکرشده 290 در 156 پست

    Rep Power
    37
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط maedeh120 نمایش پست ها
    خطتتو عوض کن
    یه سوالی فقط واسه خودم پیش اومد مائده جان
    چرا آدم باید حط عوض کنه
    در هالی که انواع روش های بلاک و ... است

  8. کاربر روبرو از پست مفید nafiseh joon تشکرکرده است .

    دختر بیخیال (جمعه 04 مهر 93)

  9. #15
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 01 بهمن 93 [ 12:22]
    تاریخ عضویت
    1393-4-04
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    715
    امتیاز
    2,352
    سطح
    29
    Points: 2,352, Level: 29
    Level completed: 35%, Points required for next Level: 98
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points3 months registeredSocial
    تشکرها
    1,083

    تشکرشده 1,447 در 508 پست

    Rep Power
    113
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط nafiseh joon نمایش پست ها
    یه سوالی فقط واسه خودم پیش اومد مائده جان
    چرا آدم باید حط عوض کنه
    در هالی که انواع روش های بلاک و ... است
    چونکه بیست هزارتا شماه رو بلاک کنه دختره میتونه اگه با یه شماره موفق نشد با یه شماره دیگه زنگ بزنه یا اس بده

    - - - Updated - - -

    اصلاح میکنم جملم رو
    چونکه نمیتونه 20 هزار تا شماره رو بلاک کنه
    هرکس بخواهد کاری را انجام دهد
    "راهش را پیدا میکن "
    هرکس نخواهد کاری را انجام دهد
    "بهانه اش را"

  10. کاربر روبرو از پست مفید maedeh120 تشکرکرده است .

    دختر بیخیال (جمعه 04 مهر 93)

  11. #16
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 16 دی 93 [ 11:58]
    تاریخ عضویت
    1393-5-18
    نوشته ها
    139
    امتیاز
    340
    سطح
    6
    Points: 340, Level: 6
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    179

    تشکرشده 282 در 96 پست

    Rep Power
    30
    Array
    سلام
    مردم زیادی توی این دنیا مشکل دارند
    که به دست خدا حل میشه

    اخلاق عجیب غریب ایشون هم به دست شما حل نمیشه
    بیا و بشین واسه ی راحت شدنش از این وابستگی های مجازی و هیچ و پوچ دعا کن

    یکمم بشین واسه ی اینکه چرا میخوای قاطی این تفریحات الکی پلکی بشی واسه ی خودت فکر کن و وقت بزار
    و وقتت رو با چیزهای خیلی بهترررررررررررر پر کن دوست من
    در درجه ی اول به خودت فکر کن که تو اصلی ترین مسئول زندگی خودتی

    در ضمن
    بیشتر از این خانوم که نمیشناسی اش و از فند و مکر و آفاتش خبر نداری
    اون خواهر گلتون هست که به وقت و محبت و توجه شما احتیاج داره حتما
    وقتت رو با آبجی جونت بگذرونی بیشتر خوش میگذره

  12. 5 کاربر از پست مفید aye تشکرکرده اند .

    فرهنگ 27 (چهارشنبه 02 مهر 93), اسیر دل (چهارشنبه 02 مهر 93), دختر بیخیال (جمعه 04 مهر 93), رزا (چهارشنبه 02 مهر 93), عشق آفرین (پنجشنبه 03 مهر 93)

  13. #17
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 05 مهر 93 [ 20:01]
    تاریخ عضویت
    1393-6-18
    نوشته ها
    12
    امتیاز
    146
    سطح
    2
    Points: 146, Level: 2
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 4
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class100 Experience Points7 days registered
    تشکرها
    25

    تشکرشده 21 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط aye نمایش پست ها
    بیشتر از این خانوم که نمیشناسی اش و از فند و مکر و آفاتش خبر نداری
    اون خواهر گلتون هست که به وقت و محبت و توجه شما احتیاج داره حتما
    وقتت رو با آبجی جونت بگذرونی بیشتر خوش میگذره
    آخ گفتی؛ من اگه خواهر داشتم می ذاشتم رو سرم حلوا حلواش می کردم.
    افسوس که از این نعمت بی بهره ایم..

  14. 2 کاربر از پست مفید اسیر دل تشکرکرده اند .

    فرهنگ 27 (چهارشنبه 02 مهر 93), دختر بیخیال (جمعه 04 مهر 93)

  15. #18
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 15 مرداد 96 [ 18:45]
    تاریخ عضویت
    1392-11-04
    نوشته ها
    60
    امتیاز
    3,364
    سطح
    36
    Points: 3,364, Level: 36
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 136
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger First ClassVeteran
    تشکرها
    64

    تشکرشده 117 در 38 پست

    Rep Power
    0
    Array
    وقتتو با خواهر گلت پر کن
    حال کردم با این جمله بخدا با یه دنیا عوضش نمی کنم ولی از وقتی ازدواج کرد من بدبخت شدم
    دعا کنید که اشتباه نکنم می خوام کمکش کنم امروز به هزار ترفند فرسادمش مشاوره و روند تا حالا خوب بوده شاید به امید ازدواج بتونم برا سوق دادنش به روان درمانی کاری کنم
    الان همه می خواید بگید اشتباه کردی ولی دارم خیلی حساب شده پیش میرم دارم درعین این حرکت یه خورده وابستگیشم کم می کنم

  16. کاربر روبرو از پست مفید محمد هم دل تشکرکرده است .

    بانوی آفتاب (پنجشنبه 03 مهر 93)

  17. #19
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 06 خرداد 94 [ 18:51]
    تاریخ عضویت
    1393-5-10
    نوشته ها
    44
    امتیاز
    1,054
    سطح
    17
    Points: 1,054, Level: 17
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 46
    Overall activity: 18.0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    16

    تشکرشده 127 در 38 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط محمد هم دل نمایش پست ها
    شاید به امید ازدواج بتونم برا سوق دادنش به روان درمانی کاری کنم
    الان همه می خواید بگید اشتباه کردی ولی دارم خیلی حساب شده پیش میرم دارم درعین این حرکت یه خورده وابستگیشم کم می کنم
    یعنی چی به امید ازدواج!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! همه میگن بیخیال انگار خودت خوشت میادا!
    تو 3 روز رابطه مجازی ووابستگی همش کشکه برادر من!!!
    با این کارات داری همه چی رو بدتر میکنی... یعنی چی امید الکی دادن ازدواج... همه میگن کاتش کن. هم خودت رو مسخره کردی هم اون دختر بدبختو. همین الان بیخیالش شو... بگو من رابطه راه دور رو دوست ندارم و برام این روابط خیلی زوده!!! به زندگیت بچسب... خداحافظ!!!!!! هرچی هم اس ام اس و زنگ زد توجه نکن
    ....

  18. 6 کاربر از پست مفید maryy تشکرکرده اند .

    mohammad6599 (دوشنبه 14 مهر 93), فرهنگ 27 (چهارشنبه 02 مهر 93), فرشته مهربان (پنجشنبه 03 مهر 93), اسیر دل (چهارشنبه 02 مهر 93), دختر بیخیال (جمعه 04 مهر 93), عشق آفرین (پنجشنبه 03 مهر 93)

  19. #20
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 05 مهر 93 [ 20:01]
    تاریخ عضویت
    1393-6-18
    نوشته ها
    12
    امتیاز
    146
    سطح
    2
    Points: 146, Level: 2
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 4
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class100 Experience Points7 days registered
    تشکرها
    25

    تشکرشده 21 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط maryy نمایش پست ها
    یعنی چی به امید ازدواج!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! همه میگن بیخیال انگار خودت خوشت میادا!
    اینو خیلی خوب اومدی. من فکر می کنم این دوستمون داره خودش خودشو گول میزنه.
    عزیز من وقتی خودت خوشت میاد دیگه چرا ربطش میدی به انسان دوستی و میخوام کمکش کنم و...
    اگه میخوای کمکش کنی بزرگترین کمکت بهش اینه که ولش کنی. اگر هم نه که دیگه چرا اومدی اینجا و درخواست راهنمایی کردی وقتی گوشت بدهکار نیست و داری کار خودتو می کنی!
    یه روزی به حرفای ما می رسی که دیگه خیلی دیر شده؛ هم برای اون و هم برای خودت!!!

  20. 5 کاربر از پست مفید اسیر دل تشکرکرده اند .

    mohammad6599 (دوشنبه 14 مهر 93), فرهنگ 27 (چهارشنبه 02 مهر 93), فرشته مهربان (پنجشنبه 03 مهر 93), دختر بیخیال (جمعه 04 مهر 93), رزا (چهارشنبه 02 مهر 93)


 
صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. منفی بافی های مادرم به اوج رسیده و من به شدت ضعیف و آسیب پذیر شدم
    توسط tanhaeii در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: سه شنبه 01 تیر 95, 11:28
  2. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: سه شنبه 18 خرداد 95, 23:02
  3. پاسخ ها: 53
    آخرين نوشته: سه شنبه 01 اردیبهشت 94, 23:28

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:18 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.