سلام
خب اوضاع تغییر کرد اینکه همسرت هم از اول از بارداریت خبر داشته و تحت تاثیر مااااادرش این رفتار پر خطر انجام داده نشونه زیاد خوبی نیست
گناه این رفتار همسرت و مادرش تو همین دنیا گریبانگیرشون خواهد شد شک ندارم
خانواده ای که مشابه پرونده شما رو داشتن و همون حرفای مادر شوهرتو میزدن بعد چند سال دوباره باردار شدن ولی خدا یه بچه ناقص بهشون داد و مجبور شدن کل دارایشونو بدن تا خرج فرزند ناقصشون کنن . نتیجه اینکه چوب خدا صدا نداره ولی درد داره . کل پولیکه جمع کردبود رو فرزنشون دادن تا حلقه عروسی شون رفت . اون بچه هنوز هست و من براش دعا میکنم .
. بانو خونسردی خودتو حفظ کن میدونم که همسرتو هنوز دوسش داری زود اسم جدایی نیار میدونم ناراحتی حق داری ولی با طلاق چیزی عوض نمیشه . چند روزی بمون خونه پدرت ولی دنبال طلاق و جدایی نرو وضعیت بدتر نکن
بذار بیاد دنبالت کمی گوشمالیش بده ولی در نهایت قبل از اینکه پلی خراب بشه برگرد .
یه فرصت دیگه به زندگیت بده فرصت خوبیه تا همسرت کامل تر بشه و درک بهتری از زندگی داشته باشه . تند روی نکن
تحت تاثیر بدگویی ها و تخریب ها خودتو بد بخت نکن . صبر کن . بذار چند وقت بگذره بعد تصمیم بگیر . الان داغی ومن بهت حق میدم
شوهرت خوبه ولی تحت تاثیره میتونی تغییرش بدی بزار امتحانشو پس بده . به عنوان یه مرد من غرورمو میشکنم و ازت عذر خواهی میکنم و ازت میخوام برنفست غلبه کنی و زود تصمیم نگیری .
صبرکن . حتما مشاوره بگیر . بدرود









علاقه مندی ها (Bookmarks)