1- نظر قطعی نمیشه داد ولی احتمال داره ایشون گزینه های دیگه ای داشته باشن که بررسی اون گزینه ها براشون در اولویت باشه.
2- با توجه به اینهمه هماهنگی و شناختی که توصیف کردین، بیخیال بررسی این گزینه نباشین بهتره بنظرم.
3- دقیق جویا بشین ببینین اگه ظاهرتون براشون اوکیه (قابل قبوله!) ، از خانواده شون و خودشون اجازه بخواین تا یه کارشناس(روانشناس، مشاور ازدواج) مناسب بودن یا نبودنتون برای هم رو بررسی کنند.
4- اگه نتیجه ی مشاوره مثبت بود، مبارکتون باشه. و اگه نبود خوش به سعادتتون که بعد از تلاش برای خواسته تون، به روش اصولی و منطقی از کنار این گزینه گذشتین و فهمیدین که گزینه های بهتری براتون میتونه وجود داشته باشه. موفق باشید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)