سلام
ج ١_ایشون چه رفتاری دارند که فکرمیکنید با گفتارشون که رد کردن شماست تناقض داره؟
ج٢_ببخشید من مرد تشریف دارم,
گفتید روشنفکر ,باید بگم هر کسی از روشنفکر بودن تعریفی داره که با نظر بقیه متفاوته...
اگر توضیحاته بیشتری بدین,دوستان میتونن بهتر راهنماییتون کنن
_سن دخترخانوم؟سطح فرهنگ خانواده شما و دختر خانوم؟طرزتفکرشما و ایشون؟اعتقادات؟ومسایل ریزدیگه ای که فعلا به نظرم نمیرسه...
البته من مشاور نیستم,دوستان اطلاعاتشون خیلی بیشتر از منه
من خودم هم مشکلاتی دارم که متاسفانه راه حل قطعی براشون ندارم,ولی شاید بتونم کمکتون کنم
با ارزوی توفیق روز افزون...








علاقه مندی ها (Bookmarks)