سلام...
بچه ها تصمیم گرفتم به پیشنهاد ها فکر کنم اما:
1. نظر طرف رو غیر مستقیم بپرسم که دیدش چیه و ببینم چه واکنشی داره. میتونه ببخشه یا خیر. اگه پذیرشش واسش سخته جواب منفی بدم.
2. بهش بگم که اشتباهاتی در گذشته داشتم، ولی نگم چه اشتباهاتی و بخوام نپرسه.
3. خودم هم هیچی از گذشته اش نپرسم.
4. از یک سری حق و حقوقم بگذرم.
نظرتون چیه؟ کار صحیحی میکنم؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)